/Files/images/01/нац.вих..jpg

2021 -2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

/Files/images/1/316389810 (1).jpg

Патріотичне виховання - це сфера духовного життя, яка проникає в усе,що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується.

(В. О. Сухомлинський)

"Хто не знає свого минулого, той не вартий свого майбутнього.Хто не шанує видатних людей свого народу, той сам не гідний пошани.” М. Рильський

НАКАЗ

Від 07 жовтня 2021 року № 136

Про проведення у 2021/2022 навчальному році шкільного етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово- патріотичної гри „Сокіл” („Джура”)

На виконання Указу Президента України від 18.05.2019 р. №286/2019 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання», наказу МОН України від04.10.2021 № 1063 „Про проведення у 2021/2022 навчальному році Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри „Сокіл” („Джура”)”,реалізацію Положення про Всеукраїнську дитячу-юнацьку військово-патріотичну гру «Сокіл»(«Джура»)та плану проведення, з метою реалізації Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України.

НАКАЗУЮ:

1. Провести у 2021/2022 навчальному році шкільний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура») (далі - гра) згідно з планом проведення гри у 2021-2022 н.р., що додається, з дотриманням законодавства України в частині запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID -19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2у терміни:

шкільний етап - у період з жовтня 2021 року по квітень 2022 року;

відрядити команду переможця шкільного етапу на І(районний) етап - упродовж травня 2022 року.

2. Призначити заступника директора з НВР Кляп Т.В. відповідальну за організаційне, методичне і практичне забезпечення усіх етапів проведення гри.

3. Заступнику директора з НВР Кляп Т.В.:

3.1. Здійснити координацію організації підготовки, проведення та організаційно-методичний супровід гри.

3.2. До 10 жовтня 2021 року створити штаб шкільного етапу гри „Сокіл” („Джура”) у складі:

- Кляп Т.В. – заступник директора з навчально-виховної роботи -відповідальна за проведення гри «Джура»;

- Копинець Р.Ю.– педагог-організатор;

- Гудь В.В. – вчитель фізичної культури;

- класні керівники 5-9 класів;

- Данканич С.Ф. – вчитель історії;

- Кляп Т.В. – бібліотекар;

- Зеленяк В.Ю. – медична сестра.

3.3. Розробити обов’язки для кожного члена штабу шкільного етапу гри «Сокіл» (« Джура») згідно методичних рекомендацій проведення гри у 2021-2022 н.р. ( додаток 1).

3.4.До 25 жовтня 2021 року оновити та розмістити на шкільному веб-сайті методичні рекомендації з питань організації проведення заходів гри у закладах загальної середньої освіти, проведення шкільного та районного етапів гри.

3.5. До 10 жовтня 2021 року провести семінар-практикум для відповідальних за організацію гри у НВК.

3.6. Розробити план заходів щодо проведення у НВК Всеукраїнської дитячо - юнацької військово-патріотичної гри „Сокіл”, розподілити обов’язки та організувати роботу згідно з «Методичними рекомендаціями щодо проведення у навчальному закладіВсеукраїнської дитячо - юнацької військово - патріотичної гри „Сокіл” (додаток 2).

4. Дирекції НВК:

4.1. Створити в НВК відповідно до Положення про гру „Сокіл” („Джура”) учнівське козацьке самоврядування: рої молодших школярів, рої школярів середніх класів.

4.2. Забезпечити впровадження гри „Сокіл” („Джура”) у НВК.

4.3. Організувати належне проведення шкільного етапу та відрядження команди-переможця для участі у районному етапі гри „Сокіл” („Джура”).

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор НВК М. Роман

Додаток 2

до наказу НВК «Широківська ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ»

від 07.10.2021 року №136

План

проведення Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») у 2021/2022 навчальному році в Широківському НВК

№ п/п Назва заходу Термін виконання Виконавці
1. Провести лекцію з учителями предметниками,класними керівниками,вихователями ГПД та учнівським активом, щодо ознайомлення з «Методичними рекомендаціями щодо проведення Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри«Сокіл»(«Джура») у 2021-2022навчальному році. до 20.10.2021 р. Заст.дир.з НВР Кляп Т.В.
2. Розподілити обов’язки між членами організаційної групи, відповідальними за підготовку команд та участь у І (районному) етапі. до 26.10.2021 р. Заст.дир.з НВР Кляп Т.В.
3. Активізувати інформаційно-роз’яснювальну роботу серед учнів, щодо основних завдань гри «Сокіл» («Джура»). жовтень Класні керівники
4. Провести об’єднання учнів в рої. Кожен клас – окремий рій, керівник рою – класний керівник. листопад Класні керівники
5. Організувати і провести конкурс-змагання «Козацькому роду нема переводу» та парад малятських військ до Дня Збройних Сил. грудень 5клас, 1-4 класи
6. Створити у шкільній бібліотеці розділ « Захисники України: минуле і сьогодення». Протягом року Бібліотекар
7. Організувати роботу волонтерського загону «Милосердя». протягом року педагог-орг.
8. Усний журнал до дня памяті героїв Крут. січень Керівники гуртків, педагог-орг.
9. Провести тренування та змагання з цивільної оборони березень Вчитель фіз.культури
10. Організувати і провести виховний захід щодо відзначення 83-ї річниці Карпатської України. березень Вчитель історії
11. Провести День ЦО. квітень Класні керівники, заст.дир.з НВР
12. Організувати і провести шкільний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») Основні етапи: - творчо-мистецьке представлення звіту рою (назва, емблеми, прапор, девіз, хор рою, зовнішній вигляд, однострій,козацька пісня, організованість та якість виконання впорядових наказів). - конкурс звітів про виконання завдань під гаслом «Добре діло»; -інтелектуальний конкурс «Відун» з загальної історії України, рідного краю, Збройних Сил України та історії козацтва, сучасної історії – Революції гідності, АТО, -змаганнях зі стройової підготовки «Впоряд», - конкурс із цивільної оборони, рятівництва та долікарської допомоги «Рятівник», -звитяжні змагання«Лава на лаву», - силове змагання «Перетягування линви», -змаганнях «Туристко-спортивна смуга перешкод» -конкурс на вміння правильності надавати першу медичну допомогу у змаганні «Рятівник» квітень Класні керівники, заст.дир.з НВР, педагог-орг., мед.сестра
15. Ознайомити з підсумками проведення шкільного етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»). травень Заст.дир.з НВР
16. Визначити серед роїв-переможця шкільного етапу та забезпечити участь рою у І (районному) етапі травень Заст.дир.з НВР

Директор НВК ________ М. Роман

Додаток 1

до наказу НВК «Широківська ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ» від 07.10.2021 року №136

Обов’язки членів штабу шкільного етапу гри «Сокіл» (« Джура»)

1) Кляп Т.В. - заступник директора з навчально-виховної роботи - відповідальна за проведення гри «Джура:

ü складає план роботи щодо проведення заходів у рамках гри «Джура»,

ü пропонує завдання на навчальний рік та перспективу, проводить заняття з учителями-предметниками, класними керівниками, вихователями груп продовженого дня, а також з учнівським активом закладу з підготовки їх до проведення гри;

ü організовує проведення масових заходів у рамках гри, краєзнавчі екскурсії, змагання, вікторини, конференції, тематичні вечори;

ü проводить інструктажі з техніки безпеки;

ü веде облік роботи, здійснює безпосереднє керівництво проведенням фіналу гри у навчальному закладі.;

ü вносить у порядок денний педагогічних рад, засідань методичних об’єднань розгляд питань козацької та народної педагогіки;

ü організовує лекції, навчальні семінари для педагогів, батьків, громадського активу

2) Копинець Р.Ю. – педагог-організатор:

ü здійснює організаційні заходи гри «Джура» в позаурочний та канікулярний час;

ü сприяє ефективній роботі з патріотичного виховання в гуртках;

ü організовує заходи з пропаганди здорового способу життя та козацьких традицій серед дітей та учнівської молоді, педагогів, батьків, громадськості.

3) Гудь В.В. – вчитель фізичної культури:

ü організовує фізичну підготовку та контроль фізичного стану учасників гри;

ü забезпечує необхідним спорядженням та інвентарем заходи у рамках гри «Джура», організовує змагання, бере участь у проведенні фіналу гри у навчальному закладі.

4) Класні керівники:

ü проводять роз’яснювальну, інформаційну, агітаційно-пропагандистську роботу;

ü формують та організовують рої (назва, емблеми, прапор , девіз, хор рою, зовнішній вигляд, однострій, козацька пісня, організованість та якість виконання впорядових наказів);

ü готують звіти про виконання завдань під гаслом «Добре діло»;

ü надають посильну допомогу в організації та проведенні І шкільного етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)

5) Данканич С.Ф. – вчитель історії:

ü впроваджує ідейні принципи козацької педагогіки в навчально-виховний процес, є консультантом одного із напрямів роботи з організації та проведенні гри «Джура»;

ü готує завдання до проведення інтелектуального конкурсу «Відун» з загальної історії України, рідного краю, Збройних Сил України та історії козацтва, сучасної історії – Революції гідності, АТО

ü бере участь у проведенні заходів, передбачених планом роботи з організації гри у навчальному закладі.

6) Кляп Т.В. – бібліотекар:

ü комплектує у бібліотеці тематичний розділ (література та наочний матеріал) національно-патріотичного спрямування, методичних матеріалів;

ü організовує тематичні виставки, зустрічі з письменниками, вченими-краєзнавцями, істориками, спортсменами, працівниками музеїв, активістами національно-патріотичних організацій та об’єднань, ветеранами

7) Зеленяк В.Ю. – медична сестра:

ü підготовка учасників до конкурсу „Рятівник”, теоретична підготовка щодо надання першої долікарської допомоги та виконання практичних завдань: накладання пов'язок, транспортування, непрямий масаж серця, накладання джгута тощо.

Н А К А З

10.01.2022 року Широке № 04

Про заходи із проведення шкільного етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») у 2021-2022 навчальному році

Відповідно до Положення про проведення Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2018 № 845 «Деякі питання дитячо-юнацького військово-патріотичного виховання» (далі – Положення), на виконання наказу департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської обласної державної адміністрації від 06.12.2021 №655 «Про заходи із проведення Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») у 2021-2022 навчальному році», наказу відділу освіти, молоді та спорту Виноградівської міської ради від 21.12.2021 №79 та з метою національно-патріотичного виховання дітей та молоді, активізації процесу формування та закріплення навичок активного громадянства як однієї з ключових форм самоврядування молоді

НАКАЗУЮ:

1. Провести у Широківському НВК у 2021-2022 навчальному році початковий (шкільний) етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») (далі – гра «Сокіл» («Джура»)) для двох вікових категорій учасників: «Джура – Сокіл» - 11-14 років (середня вікова група); «Джура – Котигорошко» - 6-10 років (молодша вікова група) згідно з Положенням про гру «Сокіл» («Джура»), з дотриманням законодавства України в частині запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2.

2. Заступнику директора з НВР та педагогу-організатору:

2.1. Передбачити у планах роботи на 2021-2022 навчальний рік заходи щодо розвитку гри «Сокіл» («Джура»).

2.2. Забезпечити відповідно до Положення про гру «Сокіл» («Джура») діяльність учнівського козацького самоврядування шляхом створення куренів, які можуть складатися з різновікових роїв.

2.3. Забезпечити організацію та проведення початкового етапу підсумкових наметових таборувань гри «Сокіл» («Джура»).

2.4. Підготувати команду-переможця до участі в І етапі гри «Сокіл» («Джура»).

2.5. Сприяти розвитку професійної компетентності педагогічних кадрів щодо організації та здійснення національно-патріотичного виховання дітей і молоді, організації та проведення гри «Сокіл» («Джура») в закладах освіти.

2.6. Для роїв молодшої вікової групи провести Конкурс звітів про роботу роїв у квітні 2022 року та забезпечити участь роїв-переможців закладів освіти в І етапі гри «Сокіл» («Джура»).

3. Підготувати відділу освіти, молоді та спорту наказ про результати проведення І етапу гри «Сокіл» («Джура») (середня вікова група), Конкурсу звітів про роботу роїв гри «Сокіл» («Джура») (молодша вікова група) та оприлюднити їх на сайті відділу освіти, молоді та спорту Виноградівської міської ради.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор НВК _______Марія РОМАН

Додаток
до наказу відділу освіти, молоді та спорту
Виноградівської міської ради
від 21.12.2021 № 79

План заходів

з проведення етапів Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-

патріотичної гри «Сокіл» («Джура») у 2021/2022 навчальному році

№ з/п Зміст заходів Відповідальні за виконання Термін виконання
1. Розробити та затвердити річний план організації та проведення гри «Сокіл» («Джура») у 2021/2022 навчальному році у територіальній громаді, закладах загальної середньої освіти Центр позашкільної роботи з дітьми Виноградівської міської ради, керівники закладів загальної середньої освіти І квартал 2022 року
2. Провести інформаційно-роз'яснювальну роботу з батьками учнів щодо доцільності впровадження та розвитку гри як ефективної системи роботи з національно-патріотичного виховання учнів Керівники закладів загальної середньої та позашкільної освіти, керівники гуртків «Сокіл» («Джура») І-ІІ квартал 2022 року
3. Для впровадження і розвитку гри«Сокіл» («Джура») в учнівському середовищі закладу освіти налагодити гурткову роботу згідно з вимогами Положення про гру (розпорядження КМУ від 17.10.2018 № 845) шляхом створення куренів або роїв та організації їхньої діяльності як гуртків учнівського козацького самоврядування Керівники закладів загальної середньої та позашкільної освіти, керівники гуртків «Сокіл» («Джура») І квартал 2022 року
4. Видати накази про проведення гри «Сокіл» («Джура») в територіальній громаді та закладах загальної середньої освіти Керівник відділу освіти, керівники закладів загальної середньої освіти І квартал 2022 року
5. Розробити та затвердити плани підготовки проведення шкільного етапу гри «Сокіл» («Джура») Керівники закладів загальної середньої освіти І квартал 2022 року
6. Розробити та затвердити плани підготовки і проведення І (територіального) підсумкового етапу гри «Сокіл» («Джура») для всіх вікових груп Центр позашкільної роботи з дітьми Виноградівської міської ради І квартал 2022 року
7. Розробити Програму та Умови проведення І етапу гри «Сокіл» («Джура») у 2022 році для всіх вікових груп Центр позашкільної роботи з дітьми Виноградівської міської ради І квартал 2022 року
8. Розробити кошторис проведення І етапу гри «Сокіл» («Джура») у 2022 році з урахуванням учасників усіх вікових груп Центр позашкільної роботи з дітьми Виноградівської міської ради ІІ квартал 2022 року
9. Ініціювати проведення у 2021/2022 навчальному році засідань постійно діючого територіального штабу гри «Сокіл» («Джура») Відділ освіти, Центр позашкільної роботи з дітьми І-ІІ квартал 2022 року
10. Надати методичну допомогу та регулярно проводити моніторинг з дотримання Методичних рекомендацій з організації роботи в куренях гри «Сокіл» («Джура»), затверджених наказом Українського державного центру національно-патріотичного виховання, краєзнавства і туризму учнівської молоді від 15.04.2020 № 45-А Центр позашкільної роботи з дітьми Виноградівської міської ради 2021/2022 навчальний рік
11. Організувати та провести семінари щодо забезпечення методичного супроводу проведення гри «Сокіл» («Джура») у 2021/2022 навчальному році Центр позашкільної роботи з дітьми Виноградівської міської ради 2021/2022 навчальний рік
12. Організувати та провести семінари-практикуми з відповідальними за організацію та проведення гри «Сокіл» («Джура») у 2021/2022 навчальному році Центр позашкільної роботи з дітьми Виноградівської міської ради 2021/2022 навчальний рік
13. Організувати та провести семінари-практикуми з членами суддівської колегії для забезпечення виконання програми таборувань І етапу гри «Сокіл» («Джура») у 2021/2022 навчальному році Центр позашкільної роботи з дітьми Виноградівської міської ради ІІ квартал 2022 року
14. Провести в закладах освіти підсумковий етап гри «Сокіл» («Джура») у формі 2 денного таборування Керівники закладів загальної середньої освіти Квітень 2022 року
15. Провести І (територіальний) етап гри «Сокіл» («Джура») у формі 3-5 денного таборування Відділ освіти, Центр позашкільної роботи з дітьми Травень 2022 року
16. Вжити організаційних заходів щодо: затвердження складу суддівської колегії, апеляційної комісії, таборової старшини; проведення семінарів тренінгів для таборової старшини, суддів змагань та виховників; забезпечення необхідним туристичним спорядженням проведення змагань та конкурсів; якісного та безпечного харчування учасників змагань; відповідності території санітарно-гігієнічним нормам Відділ освіти, Центр позашкільної роботи з дітьми Квітень-травень 2022 року
18. Забезпечити висвітлення у засобах масової інформації, веб-сайтах, сторінках в соціальних мережах проведення початкового та І (територіального) етапу гри „Сокіл” („Джура”) Центр позашкільної роботи з дітьми, керівники закладів загальної середньої освіти Квітень-травень 2022 року
19. Забезпечити висвітлення роботи різновікових роїв гри „Сокіл” („Джура”) у соціальних мережах та засобах масової інформації Керівники закладів загальної середньої освіти 2021-2022 начальний рік
20. Взяти участь у І (територіальному), ІІ (обласному), ІІІ (Всеукраїнському) етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри „Сокіл” („Джура”) для старшої, середньої та молодшої вікових груп Центр позашкільної роботи з дітьми, керівники закладів загальної середньої освіти Квітень-липень 2022 року

ЗАВАНТАЖИТИ! Наказ МОН України від 04.10.2021 р. № 1063“Про проведення у 2021/2022 навчальному році Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри “Сокіл” (“Джура”)”.

НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ



ВІДЕОРОЛИКИ

"Засурмили край села"

"Поетичні акварелі - добірка громадянської лірики"

"Моя країна - Україна"

"Моя україна - моя Батьківщина"

"Народні символи України"

"Символи України"

Всеукраїнський проект "Це наше - і це твоє!"

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКИ

"Україно ,ми твоя надія"

"Веселий гопачок"

Народні символи України:

/Files/images/aaa/DNZ_Kristlyk_12.png

Національно-патріотичне виховання є складовою загального виховного процесу підростаючого покоління, головною метою якого є набуття молодими громадянами 14-35 річного віку соціального досвіду, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина Української держави, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, інтелектуальної, правової, трудової, екологічної культури. Здійснення системного національно-патріотичного виховання є однією з головних складових національної безпеки України. Національно-патріотичне виховання формується на прикладах історії становлення Української державності, українського козацтва, героїки визвольного руху, досягнень у галузі політики, освіти, науки, культури і спорту. Національно-патріотичне виховання включає в себе соціальні, цільові, функціональні, організаційні та інші аспекти, охоплює своїм впливом усі покоління, пронизує всі сторони життя: соціальну-економічну, політичну, духовну, правову, педагогічну, спирається на освіту, культуру, науку, історію, державу, право.Завдання національно-патріотичного виховання:- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей; - виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки — Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь; - сприяння набуттю молоддю соціального досвіду, успадкування духовних та культурних надбань українського народу; - формування мовної культури, оволодіння та вживання української мови як духовного коду нації; - формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини; - відновлення і вшанування національної пам'яті; - утвердження в свідомості громадян об'єктивної оцінки ролі українського війська в українській історій, спадкоємності розвитку Збройних Сил у відстоюванні ідеалів свободи та державності України і її громадян від княжої доби, Гетьманського козацького війська, військ Української народної республіки. Січових стрільців, Української повстанської армії до часів незалежності; - формування психологічної та фізичної готовності, молоді, до виконання громадянського та конституційного обов'язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби; - відродження та розвиток українського козацтва як важливої громадської сили військово-патріотичного виховання молоді; - забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, людей похилого віку, турбота про молодших та людей з особливими потребами; - консолідація діяльності органів державного управління та місцевого самоврядування, навчальних закладів, громадських організацій щодо національно-патріотичного виховання; - сприяння діяльності установ, навчальних закладів, організацій, клубів та осередків громадської активності, спрямованих на патріотичне виховання молоді; - підтримання кращих рис української нації – працелюбності, прагнення до свободи, любові до природи та мистецтва, поваги до батьків та родини; - створення умов для розвитку громадянської активності, професіоналізму, високої мотивації до праці як основи конкурентоспроможності громадянина, а відтак, держави; - сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров'я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості; - виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадської діяльності; - створення умов для посилення патріотичної спрямованості телерадіомовлення та інших засобів масової інформації при висвітленні подій та явищ суспільного життя; - реалізація індивідуального підходу до особистості та виховання. В рамках національно – патріотичного виховання в школі проводяться виховні години, бесіди, темами яких є: святкування знаменних дат, ознайомлення з історією рідного краю, звичаями і традиціями українського народу, видатними людьми України тощо. Традиційним стало проведення святкувань Дня Збройних Сил України, Дня Соборності, Дня Захисника Вітчизни, Дня української письменності, відзначення Дня міста, змагань «Козацькі забави». В рамках святкування цих знаменних дат було проведено: - виховні години в усіх класах; - зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни і учасниками бойових дій; - зустрічі з членами громадської організації


фото

Пріоритетний напрямок роботи школи:

Патріотизм(від грецького “патріс”) – це любов до Батьківщини, відданість Вітчизні, народу. Але в умовах українських реалій, коли багато речей викликають у суспільстві негативне ставлення, виховувати справжніх патріотів дуже складно. Чи є сьогодні альтернатива патріотизму? Мабуть, ні. І якщо в суспільстві буде панувати нігілізм, нехтування долею рідної країни, це призведе до бездержавності і ще гіршого життя...


МОДЕЛЬ ПАТРІОТА

національно патріотичне виховання

Девіз
Якщо буде світло в душі, буде краса в людини,
Якщо є краса в людини, буде гармонія в домі,
Якщо є гармонія в домі, буде порядок у нації
Якщо є порядок у нації, буде мир у світі
фото

АНКЕТУВАННЯ

Чи любите Ви свою країну?
– так– важко відповісти – ні

Чи пишаєтесь Ви тим, що є громадянином України?

- так - важко відповісти- ні

Чи знаєте Ви історію свого рідного міста, села?

– так– важко відповісти– ні

Чи дотримується Ваша родина звичаїв татрадицій нашого народу?

– так– важко відповісти – ні

Чи поважаєте Ви українську мову?

– так – важко відповісти– ні

Чи спілкуєтесь Ви українською мовою?

– так – важко відповісти– ні

Чи потрібна Україні друга державна мова?

– так – важко відповісти– ні

Чи вважаєте Ви службу в армії обов’язком громадянина України?

– так – важко відповісти – ні

Чи читаєте Ви художню літературу рідноюмовою?

– так – важко відповісти – ні

Чи вважаєте Ви себе патріотом України?

– так – важко відповісти– ні
Кiлькiсть переглядiв: 6528

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.