Методичне об`єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу

/Files/images/2018-2019_nr/002.jpg

Керівник методоб`єднання
Данканич Світлана Федорівна

/Files/images/DSC_3249.JPG

/Files/images/0div.gif

До даного об'єднання входять вчителі:








Роман Марія Юріївна
/Files/images/1/IMG-9332.JPG
/Files/images/DSC_3278.JPGКорпош Тетяна Юріївна
Кляп Тетяна Володимирівна /Files/images/bbloteka/_puArDnkUdg.jpg
Дирекція Широківської ЗОШ І-ІІ ступенів







Терпай Василь Васильович



Білак Маргарита Петрівна
/Files/images/DSC_3252.JPG
/Files/images/vchitel/44222098_331574844057509_7492201918203166720_n.jpg




Гудь Вікторія Вікторівна






Терлецька Діана Василівна
/Files/images/DSC_6343.JPG
/Files/images/vchitel/Фото0363.jpg





Попович Марина Юріївна







Данканич Світлана Федорівна
/Files/images/DSC_3249.JPG
/Files/images/IMG_3556.JPG


Березовскова Оксана Юріївна





Сакалош Марина Вікторівна




/Files/images/vchitel/rzSbAJGCesk.jpg







Пріоритетні напрямки роботи ШМО
на 2018-2019 н.р.

1. Упровадження нового Державногостандарту базовоїі повної загальної середньої освіти (у 5-9 класах).

2. Організація роботи щодо підготовки учнів до ЗНО, впровадження тестових технологій.

3. Робота з обдарованими учнями:

· Підготовка до Фестивалю ораторського мистецтва;

Проведення І етапу та підготовка ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з мови, літератури, історії, правознавства.

4. Моніторинг, корекція та підвищення якості знань учнів.

5. Організація семінарів майстерності педагогів з метою ознайомлення з новими методичними розробками.

6. Упровадження елементів інноваційних технологій з метою підвищення якості освіти, професійного зростання вчителя.

ІІ. ЗАХОДИ З УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ

1.Ознайомитися і взяти на озброєння пункти методичних рекомендацій щодо викладання української мови та літератури,зарубіжної літератури, історії, правознавства у 201-2019 навчальному році.

Термін до 05.09.2018

Вчителі ШМО

2. Вести постійну роботу по вдосконаленню власної методичної теми.

Протягом року

Вчителі ШМО

3. Підготувати інформаційний банк щодо роботи вчителів над методичною темою.

Термін до 10.09.2018

Керівник ШМО

4. Зробити аналіз якісного та кількісного складу вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, історії.

Термін до 12.09.2018

Керівник ШМО

5. Пройти курсову перепідготовку вчителям у 2018/2019 навчальному році згідно з графіком.

ІІІ. ЗАХОДИ З ВИВЧЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРЕСИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

1.Максимально використовувати фахові видання «Дивослово», «Українська мова і література в школі», «Українська мова і література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах», «Зарубіжна література»" Істарія".

Термін: протягом року

Відповідальні вчителі ШМО

2.Користуватися електронним банком педагогічного досвіду вчителів району з метою підвищення результативності уроку та організації позакласної роботи.

Термін: протягом року

Відповідальні учителі ШМО

3.Брати участь у районній виставці творчих методичних доробків «Я атестуюсь»

Термін: березень 2018

Відповідальні вчителі, які атестуються

4.Представляти творчі роботи учителів району в обласному ярмарку-презентації педагогічних ідей та технологій.

Термін: грудень 2018-2019 н.р.

Відповідальні вчителі ШМО

5.Продовжувати роботу щодо друкування творчих матеріалів вчителів у фахових журналах та Інтернет-ресурсах.

Термін: протягом року

Відповідальні вчителі ШМО

ІV. ЗАХОДИ ЩОДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

1. Підготовка та проведення Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури,англійської мови, історії, правознавства.

Термін: жовтень 2018

Відповідальний: вчителі ШМО

2. Підготовка та проведення конкурсу ораторського мистецтва.

Термін: листопад 2018

Відповідальний: вчителі-словесники

3. Підготовка учнів до участі у Всеукраїнських конкурсах учнівської творчості, мовознавчому конкурсі«Соняшник»,«Патріот»,«Гринвыч»,«Лелека»,

«Sunflower»та інш.

Термін: за окремим планом

Відповідальний: вчителі ШМО

Якості, якими має володіти вчитель для роботи з обдарованими дітьми

1. Бути доброзичливим і чуйним.

2. Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси.

3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку.

4. Мати широке коло інтересів.

5. Бути готовим до виконання різноманітних обов'язків, пов'язаних із навчанням обдарованих дітей.

6. Мати педагогічну і спеціальну освіту.

7. Володіти почуттям гумору.

8. Мати живий та активний характер.

9. Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду своїх поглядів і до постійного самовдосконання.

10. Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд.

11. Бути цілеспрямованим і наполегливим.

12. Володіти емоційною стабільністю.

13. Уміти переконувати.

14. Мати схильність до самоаналізу.

Тема.Організація навчально-виховного процесу МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу у 2018/2019 навчальному році. Організаційно-методичний супровід упровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах району.

Мета: Провести детальний аналіз роботи ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу за 2017/2018 навчальний рік; Обговорити план роботи і завдання вчителів ШМО на 2018/2019 навчальний рік; Розглянути особливості подальшого планування та реалізації завдань викладання української мови та літератури, світової літератури, історії, правознавства в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах району; Розглянути новинки методичної літератури.

Завдання:

1.Проаналізувати підсумки роботи, шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу у 2017/2018 навчальному році та визначити завдання на 2018/2019 навчальний рік.

2.Надати науково-методичну допомогу щодо впровадження нового Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах району.

Термін проведення: 07 вересень 2018року

Місце проведення: кабінет української мови та літератури

Форма проведення: інструктивно-методична нарада.

Питання для обговорення:

1. Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу за 2017/2018 навчальний рік. Обговорення і затвердження роботи шкільного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу. На 2018/2019 навчальний рік.

Данканич С.Ф. керівник МО

2.Ознайомлення з методичними рекомендаціями викладання базових дисциплін.

Вчителі МО

3.Оговорення календарного плануваня на 2018-2019 н.рік

Тема.Розвиток національно - патріотичних почуттів шляхом оптимізації навчально-виховного процесу на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін»

Мета:

· Використовувати поряд із перевіреним методичним арсеналом нові практичні методи та прийоми перевірки знань;

· Виховувати патріотичні та комунікативні компетентності серед сучасної молоді.

Завдання:

1. Заслухати доповідь «Креативне мислення учнів на уроках зарарубіжної літератури та англійської мови». Терлецька Д.

2. Познайомитися із звітом творчого вчителя Терпай В.В. за темою «Удосконалення навчальних компетентностей учнів, підвищення результативності навчання шляхом розвитку логічного мислення на уроках історії».

3. Ознайомитися з вимогами щодо підготовки та проведення І етапу учнівських олімпіад із мови, літератури, історії, правознавства, мовно-літературного конкурсу ім. Т.Г. Шевченка.

Термін проведення: 12 листопад 2018року

Місце проведення: кабінет історії

Форма проведення: семінар-практикум

Питання для обговорення:

1. Креативне мислення учнів на уроках зарубіжної літератури англійської мови . Терлецька Д.В.

2. Про підготовку та проведення І етапу учнівських олімпіад із мови, літератури, історії, правознавства, мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка.

Вчителі МО

3. Відритий урок з історії

Данканич С.Ф.

Тема.Робота в групах «Фахова майстерність учителя як один із компонентів підвищення якості знань учнів».

Мета:

· Формувати потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів в оволодінні сучасними методами оперування знаннями, вміннями використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології.

Завдання:

1. Поповнити знання про використання ІКТ на уроках англійської мови із виступу

2. Інтерактивні методи навчання, як засіб розвитку творчого потенціалу учнів на уроках історії та мистецтва. Данканич С.Ф.

3. Прослухати та доповнити власними міркуваннями із досвіду роботи,

Роман М.Ю.

Термін проведення: 20.12. 2018 року

Місце проведення: кабінет української мови

Форма проведення: семінар-консультація

Питання для обговорення:

1. Доповідь «Використання ІКТ на уроках англійської мови» .

Білак М.П.

2.Інтерактивні методи навчання, як засіб розвитку творчого потенціалу учнів на уроках історії та мистецтва. Данканич С.Ф.

Тема. Шляхи реалізації виховної функції уроку як засобу розвитку інформаційної культури особистості через взаємодію учасників педагогічного процес.

Мета: вибір раціональних шляхів удосконалення педагогічної

майстерності вчителів для подальшого впровадження в

практику роботи.

Завдання: Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій. Обговорення рекомендацій щодо поліпшення якості освіти

Термін проведення: 14.003.2018 року

Місце проведення: кабінет історії

Форма проведення: семінар-консультація

Питання для обговорення

1. Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси.

Рацин Т.В.

2. Затвердження відгуків про роботу вчителів, які атестуються .

3. Тренінг «Мій успіх».

Майстер-клас "Я так роблю" ПРЕЗЕНТАЦІЯ. ЗАВАНТАЖИТИ
Майстер-клас "Я так роблю" ДОПОВІДЬ ЗАВАНТАЖИТИ

/Files/images/2017-2018/2222.gif
Майстер-класМайстер-класМайстер-клас/Files/images/2017-2018/IMG-9948.JPG

План роботи методоб’єднання суспільно-гуманітарного циклу на 2017 -2018 н. р.

І засідання (організаційно-інструктивне)

Тема.Освітня і самоосвітня діяльність учителя в контексті розвитку його інноваційного потенціалу

Мета: проаналізувати результативність роботи МО за минулий рік, визначити напрямки роботи кожного вчителя, що входить у ШМО, ознайомитися з нормативними документами про викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу у поточному навчальному році, провести діагностування вчителів з метою надання необхідної допомоги у вирішенні проблемних питань

Дата проведення: 05.09 2017 року

План роботи

№ з/пТемаВиконавець
1.Обговорення виконання плану роботи за минулий навчальний рік та корекція плану на поточний навчальний рік.ЗДНВР Керівник МО
2.Опрацювання Листа МОН України №1/9-436 від 09/08/2017 року «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі» та Методичні рекомендаціїВчителі МО
3.Аналіз навчальних програм, підручників на 2017-2018 навчальний рік. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів. Обговорення календарно-тематичних планів.Вчителі МО
4.Навчальний семінар. Вивчення рекомендацій методичного кабінету відділу освіти та школи щодо ведення класного журналу, учнівських зошитів. Опрацювання наказу по школі «Про дотримання єдиного орфографічного режиму в школі»Вчителі МО
5.Готовність кабінетів до нового навчального року. План роботи кабінетуВчителі МО
6.Обговорення індивідуальних проблемних тем вчителівВчителі МО
7.Діагностування вчителів та поновлення діагностичних карт вчителів МОВчителі МО

ІІ засідання

Тема.Активізація пізнавальної діяльності засобами ІКТ

Мета: опрацювати Положення про атестацію педагогічних працівників; проаналізувати хід підготовки до проведення предметних олімпіад; розглянути проблеми наступності між початковою школою і 5 класом та шляхи їх розв’язання, розглянути форми і методи проведення дослідницької роботи з учнями, її результативність.

План роботи

№ з/пТемаВиконавець
1.Опрацювання Положення про атестацію педагогічних працівниківВчителі МО
2.Актуальна тема.Використання ігрових методів і форм на уроках фіз.вих.Вч. фіз.вих. Гудь В.В.
3.Методична майстерня.Дослідницька та пошукова робота – основа розвитку пізнавальної активності учнів на уроках історіїВч.історії Терпай В.В
4.Круглий стіл. Активізація пізнавальної діяльності на уроках зарубіжної літератури .Вч. зар.літ. Кляп Т.В.
4.Позакласна робота. Обговорення роботи вчителів щодо виконання програми «Обдарована дитина». Підготовка учнів до І-ІІ етапів предметної олімпіади, конкурсів «Кришталева сова», «Гринвіч», «Соняшник», «Sunflaver»Вчителі МО
5.Методичний банк. Огляд новинок методичної, психолого-педагогічної літературиШкільний бібліотекар

ІV засідання

Тема. Розвиток творчої особистості засобами ІКТ

Мета: опрацювати офіційні документи МОНМС України, які надійдуть протягом І семестру; розглянути форми і методи роботи щодо розвитку творчої особистості засобами ІКТ (з досвіду роботи); проаналізувати результати ІІ районного туру предметних олімпіад.

План роботи

№ з/пТемаВиконавець
1.Опрацювання офіційних документів МОНМС України про організацію закінчення І семестру 2017-2018н.р.Вчителі МО
2.Актуальна тема. Розвиток творчої особистості засобами ІКТ на уроках історії.Вч. історії Данканич С. Ф
3.Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій. Аналіз результатів районного етапу предметних олімпіад. Обговорення рекомендацій щодо поліпшення якості освітиВчителі МО
4.Презентую урок Відкритий урокБерезовскова О. Ю.
5.Методичний банк. Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної пресиШкільний бібліотекар

ІІІ засідання

Тема:педагогічна майстерність вчителів як умова успішного формування в учнів предметних компетенцій.

Мета:вибір раціональних шляхів удосконалення педагогічноїмайстерності вчителів для подальшого впровадження впрактику роботи. Опрацювати матеріали про ДПА у 9 класі розглянути питання ІКТ-супроводу уроків предметівсуспільно-гуманітарного циклу, заслухати звіти про педагогічноїдіяльність вчителів, які входять у МО; затвердити відгуки пророботу вчителів,що атестуються.

План роботи

№ з/пТемаВиконавець
1.Про підготовку учнів 9-го класу до ДПАВчителі МО
2.Актуальна тема.ІКТ-супровід уроків предметів суспільно-гуманітарного циклуВчителів МО
3.Аналіз, самооцінка та корекція власної педагогічної діяльності вчителя як результат підвищення кваліфікації. (Творчі звіти)Вчителі МО
4.Палітра педагогічного досвіду. Затвердження відгуків про роботу вчителів, які атестуютьсяВчителі МО
5.Методичний банк. Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної пресиШкільний бібліотекар

V засідання

Тема. Шляхи реалізації виховної функції уроку як засобу розвитку інформаційної культури особистості через взаємодію учасників педагогічного процесу

Мета: опрацювати офіційні документи МОН щодо початку нового навчального року; розглянути шляхи реалізації виховної функції як засобу розвитку інформаційної культури особистості через взаємодію учасників педагогічного процесу; обговорити пропозиції щодо планування роботи МО на наступний навчальний рік.

План роботи

№ з/пТемаВиконавець
1.Опрацювання нових офіційних документів МОН щодо нового навчального року.Вчителі МО
2.Актуальна тема. Виховна функція уроку, шляхи реалізації.Вчителі МО
3.Студія «Педагогічні відкриття». Звіти вчителів про самоосвітню діяльністьВчителі МО
4.Вернісаж педагогічних сюжетів. Організація повторення і систематизації знань учнівВчителі МО
5.Актуальний інструктаж. Про підготовку до державної підсумкової атестаціїКерівник МО
6.Панорама методичних перспектив.Обговорення пропозицій щодо планування роботи МО на наступний навчальний рікВчителі МО
7.Методичний банк. Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної пресиШкільний бібліотекар

Презентація методоб`єднання суспільно-гуманітарних дисциплін (презентація) ЗАВАНТАЖИТИ

Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури Роман Марії Юріївни ЗАВАНТАЖИТИ

ПЕРЕДОВИЙ ДОСВІД РОБОТИ вчителя української мови та літератури Роман Марії Юріївни ЗАВАНТАЖИТИ

Метод проектів на уроках української мови та літератури ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗАВАНТАЖИТИ

Метод проектів на уроках української мови та літератури ДОПОВІДЬ ЗАВАНТАЖИТИ

Письменники нашого краю ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗАВАНТАЖИТИ

ІГРИ НА УРОКАХ ЗАВАНТАЖИТИ

Широківська ЗОШ І ІІст

Шевченку 201
Прізвище, ім’я, по батьковіПроблемне питання
Терпай Василь ВасильовичІнтерактивні методи навчання і виховання учнів на уроках історії та правознавства.
Роман Марія ЮріївнаВикористання інтерактивних методів навчання та впровадження методу проектів на уроках української мови і літератури – один із напрямів активізації пізнавальної діяльності учнів
Корпош Тетяна ЮріївнаВпровадження сучасних технологій на уроках образотворчого мистецтва.
Попович Марина ЮріївнаРозвиток творчих здібностей школярів на уроках зарубіжної літератури.
Білак Маргарита ПетрівнаФормування комунікативних навиків учнів шляхом впровадження ІКТ на уроках англійської мови та оволодіння необхідним мовним матеріалом для спілкування.
Терлецька Діана ВасилівнаФормування життєвих компетенцій учнів засобами ІКТ на уроках англійської мови
Гудь Вікторія ВікторівнаФормування здорового способу життя в учнів.
Данканич Світлана ФедорівнаФормування національно-патріотичного виховання на уроках історії
Кляп Тетяна Володимирівна Виховання естетичних смаків на уроках рос. мови шляхов впровадження сучасних технологій
Березовська Оксана ЮріївнаТехнологія диференційованого навчання на уроках укр. мови, літератури та музики
Сакалош Марина ВікторівнаРозвиток творчих здібностей школярів на уроках укр. л-ри.

/Files/images/15.gif

/Files/images/06.gif

План роботи методоб’єднання суспільно-гуманітарного циклу на 2016 -2017 н. р.


I. Засідання (вересень)

Тема.Освітня і самоосвітня діяльність учителя в контексті розвитку його інноваційного потенціалу

1.Аналіз роботи МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу за 2015-20176н.р.

2.Обговорення і затвердження роботи шкільного об′єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу на 2016-2017 н.р . Розподіл доручень між членами МО,погодження графіків відкритих уроків.

3. Ознайомлення з методичними рекомендаціями викладання базових дисциплін у 8 класі.

II.Засідання (жовтень)

Тема: «. Активізація пізнавальної діяльності засобами ІКТ

Моніторинг знань учнів 5-го класу. Проблеми наступності у викладанні предметів між початковою школою та 5 класом, шляхи їх розв’язання. Доповідь ( Березовскова О.Ю.)

Методична майстерня.Дослідницька та пошукова робота – основа розвитку пізнавальної активності учнів на уроках історії (Данканич С.Ф.) Круглий стіл. Активізація пізнавальної діяльності на уроках англійської мови засобами ІКТ.(Білак М.П.) Презентую урок. Відкритий урок з англійської мови у 6 класі.(Терлецька Д.В.)



III. Засідання(лютий)


Тема. Розвиток творчої особистості засобами ІКТ Розвиток творчої особистості засобами ІКТ на уроках російської мови( Кляп Т.В.)

Доповідь «Сучасний урок зарубіжної літератури в контексті компетентного підходу «Презентую урок Відкритий урок з зарубіжної літератури в 5 класі (Попович М.Ю.)

IV.засідання (березень)

Тема.педагогічна майстерність вчителів як умова успішного формування в учнів предметних компетенцій

Актуальна тема.ІКТ-супровід уроків предметів суспільно-гуманітарного циклу( Терлецька Д.В)

Палітра педагогічного досвіду. Затвердження відгуків про роботу вчителів, які атестуються

V.засідання (травень)

Тема. Шляхи реалізації виховної функції уроку як засобу розвитку інформаційної культури особистості через взаємодію учасників

педагогічного процесу Актуальний інструктаж. Про підготовку до державної підсумкової атестації (Терпай В.В.)

Методичне об’єднання ставить такі основні завдання на 2015-2016 навчальний рік:

1. Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання української мови та літератури, історії, іноземної мови, світової літератури, формування в учнів практичних умінь і навичок.
2. Навчати школярів користуватися всіма багатствами мовних засобів, формувати у школярів уміння і навички зв’язного усного і писемного мовлення.
3. Забезпечувати засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови.
4. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках української мови, української літератури, історії світової літератури, творчо підходити до кожного уроку, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки.
5. Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.
6. Регулярно проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань.
7. Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.
8. Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями і з невстигаючими учнями.
9. Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і традицій свого народу, інших народів світу.
10. Організувати проведення у школі тижні рідної мови та української літератури , історії, іноземної мови, світовоїлітератури, музики.

Провідні науково - методичні проблеми:

район:

/Files/images/1.gif Впровадження сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес як шлях до забезпечення рівного доступу до якісної освіти

школа:

/Files/images/1.gif Вивчення і врахування психолого- педагогічних умов розвитку особистості учня ; вдосконалення навчально-виховного процесу шляхом активного впровадження сучасних педагогічних технологій

Методичне об’єднання вчителів гуманітарного циклу:

/Files/images/1.gif розвиток комунікативних здібностей учнів в процесі вивчення предметів суспільно-гуманітарного циклу шляхом впровадження сучасних педагогічних технологій;
/Files/images/1.gif використання інтерактивних методів навчання на уроках

Заходи з підвищення фахової майстерності вчителів:

1. Вивчення, вдосконалення та впровадження кращого педагогічного досвіду:
• кожному з членів методоб’єднання, що має власні педагогічні надбання чи високий рівень володіння певним питанням навчально – виховної роботи виступати із розповіддю про свій досвід на засіданнях методоб’єднання. Ознайомлювати колег з таким досвідом у ході проведення відкритих уроків, виховних заходів, взаємо відвідування уроків;
• на засіданнях методоб’єднання систематично ознайомлюватися з новинками психолого - педагогічної, методичної літератури, фаховими періодичними виданнями.
2. Проводити аукціон педагогічних ідей.
3. Проводити творчі звіти вчителів, які атестуються на вищу категорію та підтвердження вищої категорії. 4. Кожному вчителю працювати над виробленням особистого творчого почерку, створювати свою систему роботи.
Заходи по вивченню та підвищенню рівня знань, умінь, навичок учнів.
1. Використовувати у своїй роботі розроблені методики вивчення і визначення психолого – педагогічних , медико – фізіологічних особливостей особистості.
2. На уроках з предметів суспільно – гуманітарного циклу особливу увагу приділяти:
розвитку зв’язного мовлення;
збагаченню активного словникового запасу;
розвитку діалогічного мовлення;
удосконаленню якостей читання;
розвитку оперативної пам’яті;
формуванню духовної культури школярів.
3. Використовувати у роботі інтерактивні форми навчання.
4. Проводити на уроках індивідуальну та диференційовану роботу зі слабкими учнями.
5. Організовувати навчання як процес пізнання дилемного оточуючого світу і себе.
6. Оптимально урізноманітнювати методику навчальних занять, вдумливо практикуючи нестандартність їх форм і змісту.
7. Систематично знайомити учнів з народними традиціями, культурою українського народу.
8. Проводити позакласну роботу з учнями.

/Files/images/16.gif

Предметні тижні Широківської ЗОШ І-ІІ ст.з предметів гуманітарного циклу

Дата проведення тиждень
жовтень правознавчий - Терпай В. В.
листопадукраїнської мови - Сакалош М. В.
вересень фізичної культури - Староста Б. В.
листопад англійської мови - Білак М. П., Терлецька Д. В.
жовтеньісторії - Терпай В. В., Данканич С. Ф.

План роботи методоб'єднання на 2015-2016 н. р.

I.Засідання (вересень)

1.Аналіз роботи МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу за 2014-2015 н.р.

2.Обговорення і затвердження роботи шкільного об′єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу на 2015-2016 н.р . Розподіл доручень між членами МО,погодження графіків відкритих уроків.

3. Ознайомлення з методичними рекомендаціями викладання базових дисциплін у 7 класі.

4.Ознайомленням з календарем пам’ятних та знаменитих дат на 2015-2016н.р.Попович М.Ю.

II.Засідання (грудень)

Тема: «Розвиток національно-патріотичних почуттів шляхом оптимізації навчально-виховного процесу на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін.» 1. «Розвиток національно-патріотичних почуттів на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін.» Попович М.Ю.

2.Виступ з доповіддю «Креативне мислення учнів на уроках української мови та літератури» Сакалош М.В. 3.Підготовка до районного фестивалю ораторського мистецтва «Тарас Шевченко – взірець українського патріотизму».Про підготовку та проведення I етапу учнівських олімпіад (української мови та літератури,історії,правознавства, мовно - літераткрного конкурсу учнівської молоді ім..Т.Шевченка. .Попович М.Ю.

5.Відкритий урок з історії у 8 класі. Терпай В.В.

III. Засідання(лютий)

Тема: Робота в групах «Фахова майстерність учителя як один із компонентів підвищення якості знань учнів.

1.Доповідь «Використання ІКТ на уроках англійської мови» Терлецька Д.В.

2.Технології диференційованого навчання на уроках укр.. мови та літератури. Березовскова О.Ю.

3.Формування життєвих компетентностей учнів у процесі вивчення історії,шляхом використання технологій критичного мислення. Данканич С.Ф. 4.Про підготовку та проведення II та III етапів учнівських олімпіад з мови,літератури,Історії,правознавства. Терпай В.В.,керівник НВР 5.Відкритий урок з англійської мови. Білак М.П. 6.Позакласний захід з російської мови. Кляп Т.В.

IV.засідання(березень)

Тема: Державна підсумкова атестація як форма перевірки набутих знань та мовленнєвої культури учнів 9 кл

1.Ознайомлення з рекомендаціями щодо підготовки випускників до ДПА. Роман М.Ю.

2.Зернини передового педагогічного досвіду .Презентація вчителями власних педагогічних ідей.(Білак М.П.Терпай В.В. Кляп Т.В.)

3.Заслухати аналіз роботи ШМО за 2015-2016н.р Попович М.Ю.

4.здійснити моніторингові дослідженні якості знань учнів з ДПА в 9 класі. Терпай В.В.

Кiлькiсть переглядiв: 6555

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.