Вейбер Лариса Іванівна - керівник методичного об'єднання природничо-математичних дисциплін
План роботи методоб’єднання природничо-математичних дисциплін на 2019-2020 н. р. |
1 засідання (вересень)
Тема«Організація навчально-виховного процесу у 2019/2020 навчальному році»
1.Аналіз роботи методоб'єднання за минулий навчальний рік
2.Обговорення та затвердження плану роботи на 2019-2020 н. р.
3.Узгодження проблемних питань, над якими будуть працювати вчителі методоб'єднання.
4.Ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами та навчальними програмами Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів у 2019-2020 н. р.
5. Погодження календарних планів.
Вейбер Л. І.
2 засідання (жовтень)
Тема«Модернізація навчально-виховного процесу шляхом
впровадження сучасних інноваційних технологій»
1.Інноваційні технології навчання в сучасній школі
Погоріяк Т.В.
2. Про проведення І-ІІ етапів всеукраїнських предметних олімпіад та погодження завдань для І туру.
Вейбер Л. І.
3 засідання (грудень)
Тема«Розвиток предметно-методичних та професійних компетентності педагогівяк засіб підвищення предметних та ключовихкомпетентностей учнів»
1. Особливості методики уроків із застосуванням компетентнісного підходу
Зеленяк В. Ю.
2. Обговорення матеріалів для проведення перевірних контрольних робіт з предметів природничо–математичного циклу за І семестр.
Вейбер Л. І.
4 засідання (лютий)
Тема «Використання елементів НУШ в основній школі»
Практичне заняття з педагогами «Банк інновацій» Галас Т. М., Терпай В.В.,Данканич С. Ф., Вейбер Л.І.
5 засідання (травень).
Тема «Підсумкове засідання»
1. Обговорення інструкцій про випускні екзамени.
2. Обговорення матеріалів для проведення перевірних
контрольних робіт з предметів природничо–математичного циклу за рік.
3. Поточні питання.
Робота методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу в2019-2020 н.р. буде спрямовананарозв'язання обраних тем і проблем
· 1.Формування компетентної особистості учня, його світогляду, розвиток його здібностей та обдарувань.
- 2.Розвиток творчих здібностей учнів на уроках природничо-математичного циклу.
- 3.Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках з використанням елементів інтерактивного навчання.
- 4.Інноваційні технології розвитку інтелектуальних здібностей учнів у процесі навчання і виховання.
- 5.Активне впровадження в практику роботи сучасних ІКТ, можливостей інтернету.
- 6.Посилення практично-діяльнісної компетентності та творчої складової навчальної праці на уроках.
- 7.Забезпечити подальше становлення особистості учня, умови для його самореалізації та розкриття індивідуальних здібностей.
- 8.Підвищення ефективності самостійної навчальної діяльності учнів у процесі вивчення наук природничо-математичного циклу.
- 9.Впровадження ефективних форм роботи з обдарованими дітьми.
- 10. Роль практичних робіт у процесі навчання шкільного курсу наук природничо-математичного циклу.
- 11. Ознайомлення з новинками фахової періодичної преси та новинками методичної літератури.
- 12. Пропаганда й шляхи впровадження кращого педагогічного досвіду, досягнень психолого-педагогічної науки, інноваційних педагогічних технологій.
- 13. Розробка окремих тем, уроків, розділів програм, випереджальне ознайомлення з цими матеріалами, моделювання уроку, розв'язування завдань, державних підсумкових атестацій.
- 14. Організація роботи щодо охорони та поліпшення стану довкілля. Формування відповідального та дієвого ставлення до навколишнього середовища, розуміння взаємозв'язку природи і людини.
- 15. Розвивати потреби у здоровому способі життя, фізичному та психологічному загартуванні, вироблення культурного і відповідального ставлення до свого здоров'я.
- 16. Роботу методичного об'єднання спрямовувати на розвиток ініціативи і творчості вчителів, їх педагогічної майстерності і загальної культури.
· Форми і методи роботи
1. Обговорити та затвердити план роботи
· 2. Проводити методичні студії:
· а) підсумки навчально-виховної роботи за семестр; завдання на наступний семестр; підсумки роботи за рік.
· б) опрацювання інструктивно-нормативних документів.
· 3. Організувати взаємовідвідування та обговорення відкритих уроків.
· 4. Організувати роботу з обдарованими дітьми
· 5. З метою розвитку життєвих компетенцій учнів проводити нестандартні, інтегровані уроки, ширше залучати учнів до участі у конкурсах, турнірах, змаганнях.
· Робота вчителів МО в період між засіданнями
· - Приймати активну участь в методичній роботі школи
· - Активно взаємовідвідувати уроки своїх колег
· - Вчителям, які атестуються, звітувати перед вчителями МО
· - Провести предметні тижні
· - Приймати активну участь в методичній роботі району
· Організація позакласної роботи
У 2019-2020 н.р. відповідно до річного плану роботи школи, згідно із завданнями районної методичної проблеми, для розв’язання проблеми, над якою працює школа, МО, з урахуванням напрямків розвитку освіти, МО вчителів передбачає проведення таких позакласних заходів:
№п/п | Зміст позакласної роботи | Термін провед. | Відповідальні |
1 | Провести конкурс «Бобер» з інформатики | Листопад | Вейбер Л.І. |
2 | Провести тиждень безпеки дорожнього руху | Грудень | Зеленяк В. Ю. |
3 | Провести тиждень математики та фізики | Лютий | Вейбер Л.І., Погоріляк Т. В. |
4 | Провести конкурс «Кенгуру» з математики | Березень | Вейбер Л. І., Погоріляк Т. В. |
5 | Провести тиждень хімії та біології | Березень | Галас Т. М. |
6 | Провести конкурс «Левеня» з фізики | Квітень | Погоріляк Т. В. |
7 | Провести тиждень безпеки дорожнього руху | Квітень | Зеленяк В. Ю. |
8 | Провести тиждень безпеки життєдіяльності | Квітень | Зеленяк В. Ю. |
Коментарi