/Files/images/1/700891464 (1).jpg

/Files/images/1/ped_org/maki.gif

/Files/images/1/ped_org/0-02-04-8b4d798363d9f747f40d57fe6d18c3eb5588304c7fde0f6a9fc9bc237fa13896_full.jpg

/Files/images/1/ped_org/maki.gif


/Files/images/1144081.jpg

/Files/images/3.gif

/Files/images/Новый рисунок (2).png

РІЧНИЙ ПЛАН ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА НВК "ШИРОКІВСЬКА ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ - ДНЗ" НА 2018 - 2019 н.р.

І. ВСТУП

Основною метою у вихованні учнів у 2018-2019 навчальному році буде формування громадянина, патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.

У роботі з учнями у 2018-2019 н.р. школа керуватиметься "Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України", Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року (Указом Президента України від 25 червня 2014 року №344/2014) а саме:

-Уникнення булінгу серед дітей

-Запобігання та протидії торгівлі людьми та дітьми

-Суїцидальна поведінка, небезпечні квести для дітей: профілактика залучення

-Профілактика девіантної поведінки, правопорушень та злочинності серед неповнолітніх.

-Пропаганда здорового способу життя

Основними ідеями сучасної освіти, що підтримуються і поширюються Міжнародною організацією ЮНІСЕФ, є ідеї забезпечення прав, свобод та інтересів дітей, представлені в концепції програми “Школа доброзичливого ставлення до дитини”

У сучасному світі активізуються такі негативні явища серед дітей та учнівської̈ молоді як насильство, кібертретирування, секстинг, булінг тощо, що не може не викликати стурбованості й посиленої уваги широких кіл громадськості, освітян, батьків.

Цілком логічно, що виникає необхідність захистити, убезпечити, попередити наслідки впливу на особистість несприятливих факторів і чинників.

Проблема цькування у школі існує давно, та лише зараз суспільство почало говорити про це відкрито. Міністерство освіти і науки України розпочало роботу над проектом "Безпечна школа", до якого закликає долучитися всіх небайдужих та підтримати ідею протидії цькуванню. У березні поточного року вдалося заручитися підтримкою всесвітньо відомого оратора який провів мотиваційні зустрічі з учителями та учнями, розпочавши відверту розмову про булінг. Відеоматеріали про ці зустрічі розміщені у вільному доступі на сайті МОН і ми радимо їх використати в учнівських колективах з метою протидії цькуванню.

МОН пропонує творчо підійти до проведення виховних заходів із використанням окремих відеороликів, виготовлених за матеріалами мотиваційних зустрічей Ніка Вуйчича із підлітками, педагогічними працівниками та батьківською громадськістю.

Увазі педагогічних працівників пропонується 17 відеороликів кожен з яких може бути окремою темою розмовою з дітьми, як то у формі круглих столів, диспутів, брейн-рингів, написання есе тощо:

· А чи готовий ти сьогодні робити зміни навколо себе

· Де брати любов до тих, хто тебе принижує або ігнорує

· Живе опитування по булінгу

· З чого почати боротьбу з булінгом у школах

· З яких слів потрібно почати діалог під час булінгу в школі

· Прийми себе таким як є

· Результати опитування підлітків щодо суїциду з причин булінгу; але ти можеш змінити статистику

Безпечна школа - Нік Вуйчич (ВІДЕО)

Згідно концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, здійснювати виховну діяльність у відповідності до наступних ключових напрямів:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей.

Ціннісне ставлення до природи.

Ціннісне ставлення до праці.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Ціннісне ставлення до себе.

Превентивне виховання.

Сприяння творчому розвитку особистості

Педагогічний колектив школи вбачатиме головну мету національного виховання в набутті молодим поколінням соціального досвіду, успадкуванні духовних надбань українського народу, досягненні високої культури міжнаціональних взаємин, формуванні у молоді незалежно від національної належності особистісних рис громадян Української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури.

Виховання школярів здійснюватиметься у процесі навчально-пізнавальної діяльності, як провідної, шляхом внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів відведення належного місця "спільно взаємодіючій діяльності", як на уроках, так і в позаурочний час, на виховних заняттях за інтересами, гурткових заняттях.

ІІ. Загальна характеристика учнівського колективу на 2018-2019 навчальний рік.

У Широківському НВК у 2018-2019 н.р. навчається 126 учнів, 48 учнів початкової ланки (з них 18 дівчат та 30 хлопців) , 78 учнів середньої ланки, з яких 42 дівчат та 24 дошкільнят з яких 14 дівчат

Соціальний стан учнівського колективу школи такий:

- Дівчат 42

- Хлопців 64

- Діти сироти 0

- Діти – пів-сироти 4

- Діти - інваліди 0

- Діти - чорнобильці 0

- Діти з багатодітних сімей 59

- Діти воїнів - інтернаціоналістів 0

- Діти з малозабезпечених сімей 0

- Діти з неповних сімей 2

- Діти ромської народності 11

- Діти з неблагополучних сімей 0

- Діти, які є жертвами насильства в сім’ї 0

- Учні, які взяті на профілактичний облік:

- внутрішкільний 0

- в кримінальній міліції у справах неповнолітніх 0

- в службі у справах неповнолітніх 0

Шкільний вік є важливим у становленні особистості дитини, бо саме у цьому віці, враховуючи надбання довкілля та сімейного виховання, закладаються основи особистісного розвитку учнів . Виховання школярів здійснюється у процесі навчально-пізнавальної діяльності, як провідної, шляхом внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів відведення належного місця "спільно взаємодіючій діяльності", як на уроках, так і в позаурочний час, на виховних заняттях за інтересами, гурткових заняттях. У школі організовані 3 дитячі об’єднання за інтересами та профільний загін «Юні пожежники». На заняттях д/о «Джерельце» розкривається дивосвіт природи, свого краю, мальовничого Закарпаття, вивчаються традиції, звичаї та обряди, діти розучують дитячі ігри, забавлянки, приказки та прикмети про природу, проводять краєзнавчо-пошукову роботу. На заняттях д/о «Милосердя» у підлітків виховуються загальнолюдські цінності, почуття чуйності, милосердя, поваги, людяності, доброти, справедливості. Діти привчаються допомагати одиноким людям, поважати людей похилого віку, інвалідів, завжди проявляти співчуття та турботу до тих хто цього потребує. На заняттях д/о «Берегиня»- метою дитячого об’єднання є прививати дітям любов до історії свого краю,вивчати традиції, звичаї та обряди нашого району,організовувати змістовний відпочинок школярів. На заняттях профільного загону «Юні пожежники» в учнів розвиваються знання і здібності правильної поведінки з вогнем,вогненебезпечними предметами. При школі працюють такі гуртки:

«Книжкова лікарня» – керівник Рацин Т. В.

«Цікава англійська» – керівник Білак М. П.

«Особиста гідність, безпека життя. Громадянська позиція» – керівник Рацин. Т. В.

«Наш край» - керівник Данканич С.Ф.

«Музеєзнавство» – керівник Данканич С.Ф.

«Юні правознавці» - керівник Терпай В.В.

Формування ініціативної, здатної приймати рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через діяльність в органах учнівського самоврядування. Необхідною умовою розвитку учнівського самоврядування в школі є наявність єдиної мети, співробітництво вчителів і учнів. Успіху в роботі сприяє врахування організаційно-управлінських принципів: регулярна почергова змінність виборного активу; розширення реальних прав і повноважень органів самоврядування; доброзичлива вимога; конкретизація колективних творчих справ; створення умов для повного прояву і розвитку здібностей кожного члена колективу. Діяльність учнівського самоврядування, на відміну від інших видів діяльності, має свою специфіку, яка проявляється у врахуванні не тільки вікових та організаторських можливостей вихованців, але й інтересів колективу чи будь-якого об'єднання. Діяльність його скеровується на реалізацію вимог режиму роботи школи, організацію позакласної роботи, на розвиток творчої самодіяльності, реалізацію їхніх прав та обов’язків. До складу учкому Широківського НВК входить 8 учнів з 5-9 класів.

Головою учкому обрано – Вийбер Наталію, ученицю 8 класу.

Заступник – Порада Олександр, учень 9 класу

Секретар – Лазарик Лариса, учениця 8 класу.

До складу учкому входять такі комісії: дисципліни і порядку, прес-центр, навчальна та культмасова.

ІІІ. Організаційна робота в дитячому колективі школи

№ з/п Зміст роботи Дата
1. Зробити аналіз соціального стану учнівського колективу до 14.09.
2. Організувати чергування по школі вчителів та учнів до 14.09.
3. Провести роботи по залученню школярів до дитячих об’єднань за інтересами та профільного загону. до 14.09.
4. Інформування школярів через випуск «Голосу учкому». Постійно
5. Щомісяця проводити робочі лінійки, на яких підводити підсумки: -краще озеленення класних приміщень; -кращий санітарний стан класних приміщень; -зовнішній вигляд учнів. Протягом року
6. Враховуючи традиції школи розробляти необхідні сценарії, конкретні творчі справи учнівського колективу. Постійно
7. Залучати учнів до предметних тижнів. Протягом року
8. Підготуватись до проведення традиційних свят, вечорів дозвілля, зокрема:
1.Свято Першого дзвоника «Знову вересень кличе до школи»
2.Фізкультурно-патріотичне свято «Козацький гарт» до Дня фізкультури і спорту.
3.Конкурс малюнка на асфальті «Ми прагнемо миру» до Дня миру
4.Спортивно-туристичні змагання «Туристичними стежками» до Дня туризму.
5.Свято « Низький уклін Вам, вчителі мої!»
до Дня працівників освіти
6.Караоке до Дня музики «Музичними стежинками».
7. Свято «Осінні фантазії».
8. Конкурс строю та пісні «Свято мужності й відваги».
9. Виховний захід «Посвята в читачі»
10. Відео-газета „Ми подвиг в серці збережем ” до 74 річниці визволення Закарпаття від фаш. загарбників
11.Усний журнал «Мово рідна, слово рідне» до Дня укр. писемності.
12.Урок мужності і милосердя «У їхніх серцях жила Україна» до святкування дня Гідності та Свободи.
13.Усний журнал «Людської пам’яті мости» до Дня пам’яті жертв голодомору
14.Виступ агітбригади «Не дай СНІДу шанс ».
15.Свято «У граніті, в бронзі, у серцях » до Дня Збройних Сил 16.Андріївські вечорниці.
17.Свято «А хто, хто Миколая любить?»
18. Ранок «Новорічну казку в гості кличмо».
19. Конкурсно–розважальна програма «Пригоди в новорічну ніч».
20. Інтелектуальна гра «Україна соборна Держава» до Дня соборності України.
21. Усний журнал«Ціна чужої війни» пам’яті загиблим воїнам-афганцям.
22.Урок мужності«У нашій пам’яті вони назавжди залишились» пам’яті Небесної Сотні.
23. Літ.-муз. композиція«Кращої, ніж рідна, мови не буває»до Дня рідної мови.
24.Ранок«Матусю, сонечко моє…».
25.Свято«Жінка найпрекрасніше творіння світу».
26. Шевченківський тиждень«Ти , Тарасе, сьогодні Нас зібрав докупи» (за окремим планом)
27.Літ.-муз. композиція«Карпатська Україна».
28.Усний журнал«Дзвони Чорнобиля»
29.Літ.-муз композиція"Перемога, свята Перемога".
30.Ранок«Прощавай, Букварику».
31.Ранок «Прощавай початкова школа»
32. Останній дзвоник «Срібний дзвоник кличе в літо».
33. Випускний бал «Шкільне дитинство вальсом відлітає».
03.09.2018

14.09.2018
21.09.2018
27.09.2018
01.10.2018
04.10.2018
22.10.2018
16.10.2018
25.10.2018
26.10.2018
09.11.2018
21.11.2018
26.11.2018
30.11.2018
06.12.2018
13.12.2018
19.12.2018
25.12.2018
28.12.2018
22.01.2019
15.02.2019
20.02.2019
21.02.2019
05.03.2019
07.03.2019
04.03-08.03.2019
15.03.2019
26.04.2019
08.05.2019
Квітень
Травень
31.05.2019
Червень
9. Залучити учнів до акції «Створи красу та затишок» Вересень
10. Операція «Вчитель не повинен бути самотнім!» Жовтень, березень
11. Всеукраїнська акція «Засвіти свічку» - вшанування пам’яті жертв голодомору. Листопад
12. Акція «Урок», «Канікули», «Вулиця». Постійно
13. Акція допомога дітям – підліткам «Спасибі –Ні!», «Не залишайтесь байдужим!» (до Дня боротьби зі СНІДом). Грудень
14. Акція милосердя «Прояви турботу і обачливість» (до Дня інвалідів). Грудень
15. Акція: «Посади дерево» Квітень
16. - Акція «Захиснику України, наша повага і підтримка»
- Акція «Новорічний подарунок Захиснику»
- Акція «Великодній кошик» - Всеукраїнська акція «Серце до серця»
Вересень
грудень
березень
квітень
17. Взяти участь у районних конкурсах:
· Фестиваль дитячої творчості «Веселковий гурт»
· Конкурс новорічних плакатів,іграшок,композицій «Новорічний настрій»
· Огляд-конкурс колядницьких колективів «Вертепне дійство»
· Виставка-конкурс «Знай і люби свій край»
· Виставка-конкурс робіт учнів молодшого шкільного віку з початково-технічного моделювання
· Виставка-конкурс науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість - тобі, Україно!»
· Конкурс «Воскресни ,писанко!»
· Конкурс юних фотоаматорів «Моя Україно!»
· Дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)
жовтень
грудень
січень
січень
березень
березень
березень
квітень
квітень

/Files/images/105185833_line533.gif

Основні орієнтири виховання

І. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Мета: Формування почуттів любові до Батьківщини, її національних цінностей; шанобливе ставлення до держаної символіки, повага до прав людини (толерантність, миролюбність), вивчення культури свого народу і прагнення дотримання традицій, виховання почуття поваги, гордості до своїх батьків, роду, народу, місця де народився.

№ з/п Зміст роботи Дата Відповідальний
1. Свято Першого дзвоника «Знову вересень кличе до школи» Вересень Педагог-організатор
2. Конкурс малюнка на асфальті «Ми прагнемо миру» до Дня миру Вересень д/о «Берегиня»
3. Відео-газета „Ми подвиг в серці збережем ” до 74 річниці визволення Закарпаття від фаш. загарбників Жовтень д/о «Милосердя
4. Усний журнал «Мово рідна, слово рідне» до Дня укр. писемності Листопад д/о «Джерельце»
5. Уроком мужності і милосердя «Свято мужності й відваги». Листопад д/о «Берегиня»
6. Усний журнал «Людської пам’яті мости» до Дня пам’яті жертв голодомору Листопад д/о «Милосердя»
7. Свято «У граніті, в бронзі, у серцях » до Дня Збройних Сил Грудень д/о «Берегиня»
8.

Свято «А хто, хто Миколая любить?»

Грудень д/о «Джерельце»
9. Інтелектуальна гра «Україна соборна Держава» до Дня соборності України. Січень д/о «Берегиня»
10. Усний журнал«Ціна чужої війни» пам’яті загиблим воїнам-афганцям. Лютий д/о «Милосердя»
11. Літ.-муз. композиція«Кращої, ніж рідна, мови не буває»до Дня рідної мови. Лютий д/о «Берегиня»
12. Урок мужності«У нашій пам’яті вони назавжди залишились» пам’яті Небесної Сотні. Лютий д/о «Милосердя»
13. Літ.-муз. композиція «Карпатська Україна». Березень д/о «Берегиня»
14. Дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура») Квітень д/о «Берегиня»
15 День Пам’яті та Примирення. Літ.-муз композиція"Перемога, свята Перемога". Травень д/о «Берегиня»

ІІ. Ціннісне ставлення до родини, сімї, людей

Мета:формування духовно-моральної культури особистості: чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, виховання родинних, особистих громадських цінностей. Вміння співпрацювати з іншими, в колективі, співпереживати, здатність враховувати думки товаришів, поваги до товаришів.

№ з/п Зміст роботи Дата Відповідальний
1. Бесіда «Дружба та її значення в житті людини» Вересень д/о «Джерельце»
2. Операція «Вчитель не повинен бути самотнім!» Вересень д/о «Милосердя»
3. Міжнародний день людей похилого віку. Виховна година «Прояви турботу та обачливість» Жовтень д/о «Милосердя»
4. Акція «Запали свічку» Листопад д/о «Милосердя»
5. Акція допомога дітям – підліткам «Спасибі –Ні!», «Не залишайтесь байдужим!» (до Дня боротьби зі СНІДом). Грудень д/о «Берегиня»
6. Всесвітній день інвалідів. Виховна година «Ми повинні нести іншим людям добро» Грудень д/о «Джерельце»
7. Відео - урок Ніка Вуйчича «Прийми себе таким як є» Січень д/о «Берегиня»
8. Диспут «У чому виявляється милосердя» Лютий д/о Милосердя»
9. «Відверта розмова про ввічливі слова» Березень д/о «Джерельце»
10. Участь у всеукраїнській акції «Серце до серця» Квітень д/о «Милосердя»
11. Операція «Пам’ятник, могила , обеліск…» Травень д/о «Милосердя»

ІІІ. Ціннісне ставлення до природи.

Мета:формування екологічної культури, гармонійне співіснування з природою та зв'язок з національними традиціями; відповідальне ставлення до природи, правових норм, до природи як середовища існування людини; виховання почуття особистої причетності до збереження природних багатств відповідальності за них.

2. Свято «Осінні фантазії». Жовтень д/о «Джерельце»
3. Виступ агітбригади «Пожежа в лісі лихо для країни» Листопад п/з «Юні пожежники»
4. Конкурс новорічних композицій «Букет замість ялинки» Грудень д/о «Джерельце»
5. Вікторина «Люби і знай свій рідний край» Січень д/о «Джерельце»
6. Екологічна стежка «Який внесок у природу можу зробити я?» Лютий д/о «Джерельце»
7. Акція: «Посади дерево» Березень д/о «Милосердя» д/о «Берегиня»
8. Усний журнал«Дзвони Чорнобиля» Квітень д/о «Милосердя»
9. День Землі. Конкурс малюнка «Бережіть і творіть красу земну» Квітень п/з «Юні пожежники»

IV. Ціннісне ставлення до праці.

Мета:виховання в учнів працелюбності, старанності, бережливості, господарського ставлення до суспільної власності; усвідомлення значимості праці в житті людини, вибори професії, повага до праці людей, які створюють духовні та матеріальні блага і цінності.

№ з/п Зміст роботи Дата Відповідальний
1. Всеукраїнський день бібліотек. Виховний захід «Книга вчить, як на світі жить» Вересень д/о «Милосердя»
2. Акція «Створи красу та затишок» Вересень д/о «Берегиня»
3. Екологічне завдання «Прибирання шкільного майданчика» Жовтень д/о «Джерельце»
4. Операція «Трудова турбота»: -упорядкування могил сільського кладовища; -пам’ятника – обеліска; Листопад д/о «Милосердя»
5. Конкурс новорічних плакатів,іграшок, композицій «Новорічний настрій» Грудень д/о «Берегиня»
6. День працівників пожежної охорони. Виставка малюнків «Скажемо Ні! всім пожежам на Землі» Січень п/з «Юні пожежники»
7. Бесіда «Професія пожежник?» Лютий п/з «Юні пожежники»
8. Виставка-конкурс науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість - тобі, Україно!» Березень д/о «Берегиня»
9. Конкурс «Воскресни ,писанко!» Березень д/о «Берегиня»
10. Виставка-конкурс робіт учнів молодшого шкільного віку з початково-технічного моделювання Березень д/о «Джерельце»
11. Виставка-конкурс «Знай і люби свій край» Березень д/о «Милосердя»
12. Мандрівка по ярмарку професій «Скільки у світі професій?» Квітень д/о «Берегиня»
13. Повторення правил поведінки у громадських місцях Травень д/о «Джерельце»

V. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Мета:формування естетичної культури і мислення та почуттів засобами художніх образів різних видів мистецтва: розвиток художньо-естетичних емоцій, смаків, навичок до розробки участі в творчих мистецьких проектах.

№ з/п Зміст роботи Дата Відповідальний
1. Конкурс малюнка на асфальті «Ми прагнемо миру» до Дня миру Вересень д/о «Берегиня»
2.

«Свято « Низький уклін Вам, вчителі мої!»

до Дня працівників освіти
Жовтень д/о «Берегиня»
3. День художника. Конкурс малюнків «Мої мрії» Жовтень д/о «Джерельце»
4. Флешмоб «Малюю настрій» Листопад Учком
5. Конкурс малюнка «Безпека-запорука здоров’я» Грудень п/з «Юні пожежники»
6. Творчі індивідуальні виставки юних художників та рукодільниць «Самі своїми руками» Січень д\о «Берегиня»
7. «Світ твоїх захоплень» - конкурс дитячих робіт Лютий Культмасова комісія
8. Виготовлення листівок до 8 березня Березень д/о «Джерельце»
9. Акція «Квіткове намисто шкільного подвір’я» Квітень д/о «Джерельце»
10. Всесвітній День космонавтики і авіації. Конкурс «Космічні фантазії» Квітень д/о «Берегиня»
11. День Вишиванки. Конкурс «Моя вишиванка найкраща» Травень д/о «Берегиня»

VI. Ціннісне ставлення до себе (за здоровий спосіб життя).

Мета: формування основних засад «Я концепції» особистості (самопізнання, самовизначення, самовиховання, самовдосконалення); Прагнути бути фізично здоровою людиною, знати про наслідки негативного впливу звичок на здоров'я людини.

№ з/п Зміст роботи Дата Відповідальний
1. Фізкультурно-патріотичне свято «Козацький гарт» до Дня фізкультури і спорту. Вересень Учком
2. Спортивно-туристичні змагання «Туристичними стежками» до Дня туризму. Вересень д/о «Берегиня»
3. Зустріч з лікарем. Поради школярам «Що ми повинні знати, щоб зберегти своє здоров’я» Жовтень Педагог-організатор
4. До міжнародного Дня тютюнопаління Конкурс малюнка на тему:«Я досягну успіху без куріння» Листопад д/о «Милосердя»
5. Виступ агітбригади «Не дай СНІДу шанс». Грудень д/о «Берегиня»
6. Година здоров’я «Шкідливі звички» Грудень Педагог-організатор
7. Тренінг «Твоє майбутнє в твоїх руках» Лютий Педагог-організатор
8. Шкільний етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») Квітень д/о «Берегиня»
9. Порадник учням – «Комп’ютерна гра, чи залежність?» Травень Педагог-організатор

VII. Превентивне виховання.

Мета:виховувати у підлітків загальноприйняті людські цінності, формування глибокого усвідомлення взаємозв'язку між ідеями свободи, правами людини та її громадською відповідальністю; спонукання вихованців до активної протидії проявам аморальності, правопорушення, бездуховності, антигромадській діяльності.

№ п/п Зміст роботи Дата Відповідальний
1. Диспут «Що означає жити красиво» Вересень Педагог-організатор
2. Брейн-ринг «Знавці права» . Жовтень Учком
3. Акція «Урок», «Канікули», «Вулиця». Протягом року Педагог-організатор
4. Всесвітній день дитини. Конкурс малюнків «Чи знаєш ти свої права?» Листопад д/о «Джерельце»
5. Флеш-моб «Ми проти насилля над дітьми» Листопад д\о «Берегиня»
6. День прав людини. Вікторина «Знавці прав та обов’язків» Грудень Педагог-організатор
7. Відверта розмова «Шкідливі звички чи життя у своє задоволення» Січень Педагог-організатор
8. Бесіда «А чи готовий ти сьогодні робити зміни навколо себе» (Нік Вуйчич) Лютий Учком
9. Живе опитування по булінгу Березень д\о «Берегиня»
10. Публіцистична виставка «Вдумайся! Зроби вибір на користь здоров’ю» Квітень Комісія дисципліни і порядку
11. Диспут «Торгівля людьми – як цьому запобігти» Квітень д/о «Милосердя»
12. Інформаційне повідомлення «Суїцидальна поведінка, причини, що її зумовлюють» Травень Комісія дисципліни і порядку

VIII. Сприяння творчому розвитку особистості.

Мета:організація змістовного дозвілля дітей а молоді, тематичних вечорів відпочинку, розважальних заходів що дають змогу спілкуватися з однолітками у різних формах ігрової та дозвілево-розважальної програми.

№ п/п Зміст роботи Дата Відповідальний
1.

Свято « Низький уклін Вам, вчителі мої!» до Дня працівників освіти

Вересень д/о «Берегиня»
2. Міжнародний день музики. Караоке «Музичними стежинками» Жовтень д/о «Берегиня»
3. Виховний захід «Посвята в читачі» Жовтень д/о «Джерельце»
4. Усний журнал «Мово рідна, слово рідне» до Дня укр. писемності. Листопад д/о «Джерельце»
5. Андріївські вечорниці. Грудень д/о «Милосердя»
6. Ранок «Новорічну казку в гості кличмо» Грудень д/о «Джерельце»
7. Конкурсно–розважальна програма «Пригоди в новорічну ніч». Грудень д/о «Берегиня»
8. Участь у фестивалі дитячої творчості «Веселковий гурт» Січень д/о «Берегиня» д/о «Милосердя»
9. Виготовлення листівок до Дня Закоханих Лютий д/о «Милосердя»
10. Ранок«Матусю, сонечко моє…». Березень д/о «Джерельце»
11. Свято«Жінка найпрекрасніше творіння світу». Березень д/о «Берегиня»
12. Конкурс юних талантів «Крок до зірок» Березень Педагог-організатор
13. Бесіда «Сміх подовжує життя» Квітень п.з. «Юні пожежники»
14. Свято останнього Дзвоника «Срібний дзвоник кличе в літо» Травень Педагог-організатор
15. Випускний вечір Травень Педагог-організатор
РОЗРОБКА ЗАНЯТТЯ "ЛІДЕР ШКІЛЬНОГО САМОВРЯДУВАННЯ"
Кiлькiсть переглядiв: 2193

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.