План роботи ШМО природничо-математичних дисциплін на 2021-2022 навчальний рік

1 засідання (вересень)

Тема«Організація навчально-виховного процесу у 2021/2022 навчальному році»

1.Аналіз роботи методоб'єднання за минулий навчальний рік

2.Обговорення та затвердження плану роботи на 2021-2022 н. р.

3.Узгодження проблемних питань, над якими будуть працювати вчителі методоб'єднання.

4.Ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами та навчальними програмами Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів у 2021-2022 н. р.

5. Обговорення календарних планів.

Вейбер Л. І.

2 засідання (жовтень)

Тема.Обмін досвідом «Підвищення якості викладання предметів природничо-математичного циклу за рахунок впровадження в навчальний процес новітніх технологій навчання»

1. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності на уроках хімії

Галас Т. М..

2. Про проведення І-ІІ етапів всеукраїнських предметних олімпіад та обговорення завдань для І туру.

Вейбер Л. І.

3 засідання (грудень)

Тема.Обмін досвідом «Інтелектуально-творчий розвиток здобувачів освіти засобами інноваційних технологій в системі компетентнісно орієнтованого навчання»

1. Брейнстормінг «Вплив інноваційний технологій на особистість учня»

Всі учасники засідання

2. Інноваційні технології на уроках математики

Погоріляк Т. В.

3. Обговорення матеріалів для проведення перевірних контрольних робіт з предметів природничо–математичного циклу за І семестр.

Вейбер Л. І.

4 засідання (лютий)

Тема «Використання елементів НУШ в основній школі»

Практичне заняття з педагогами «Банк інновацій» Галас Т. М., Погоріляк Т. В., Кляп Т. В., Зеленяк В. Ю., Вейбер Л.І., Потокі С.П.

5 засідання (травень).

Тема «Підсумкове засідання»

1. Обговорення інструкцій про випускні екзамени.

2. Обговорення матеріалів для проведення перевірних

контрольних робіт з предметів природничо–математичного циклу за рік.

3. Поточні питання.

Робота методичного об'єднання вчителів природничо-

математичного циклу в2021-2022 н.р. буде спрямованана

розв'язання обраних тем і проблем


· 1.Формування компетентної особистості учня, його світогляду, розвиток його здібностей та обдарувань.

  • 2.Розвиток творчих здібностей учнів на уроках природничо-математичного циклу.
  • 3.Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках з використанням елементів інтерактивного навчання.
  • 4.Інноваційні технології розвитку інтелектуальних здібностей учнів у процесі навчання і виховання.
  • 5.Активне впровадження в практику роботи сучасних ІКТ, можливостей інтернету.
  • 6.Посилення практично-діяльнісної компетентності та творчої складової навчальної праці на уроках.
  • 7.Забезпечити подальше становлення особистості учня, умови для його самореалізації та розкриття індивідуальних здібностей.
  • 8.Підвищення ефективності самостійної навчальної діяльності учнів у процесі вивчення наук природничо-математичного циклу.
  • 9.Впровадження ефективних форм роботи з обдарованими дітьми.
  • 10. Роль практичних робіт у процесі навчання шкільного курсу наук природничо-математичного циклу.
  • 11. Ознайомлення з новинками фахової періодичної преси та новинками методичної літератури.
  • 12. Пропаганда й шляхи впровадження кращого педагогічного досвіду, досягнень психолого-педагогічної науки, інноваційних педагогічних технологій.
  • 13. Розробка окремих тем, уроків, розділів програм, випереджальне ознайомлення з цими матеріалами, моделювання уроку, розв'язування завдань, державних підсумкових атестацій.
  • 14. Організація роботи щодо охорони та поліпшення стану довкілля. Формування відповідального та дієвого ставлення до навколишнього середовища, розуміння взаємозв'язку природи і людини.
  • 15. Розвивати потреби у здоровому способі життя, фізичному та психологічному загартуванні, вироблення культурного і відповідального ставлення до свого здоров'я.
  • 16. Роботу методичного об'єднання спрямовувати на розвиток ініціативи і творчості вчителів, їх педагогічної майстерності і загальної культури.

·

· Форми і методи роботи

1. Обговорити та затвердити план роботи

· 2. Проводити методичні студії:

· а) підсумки навчально-виховної роботи за семестр; завдання на наступний семестр; підсумки роботи за рік.

· б) опрацювання інструктивно-нормативних документів.

· 3. Організувати взаємовідвідування та обговорення відкритих уроків.

· 4. Організувати роботу з обдарованими дітьми

· 5. З метою розвитку життєвих компетенцій учнів проводити нестандартні, інтегровані уроки, ширше залучати учнів до участі у конкурсах, турнірах, змаганнях.

· Робота вчителів МО в період між засіданнями

· - Приймати активну участь в методичній роботі школи

· - Активно взаємовідвідувати уроки своїх колег

· - Вчителям, які атестуються, звітувати перед вчителями МО

· - Провести предметні тижні

· - Приймати активну участь в методичній роботі району

- Проводити предметні конкурси

·

Пріоритетні напрямки в роботі методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу

в 2021-2022 навчальному році

· удосконалювати форми і методи індивідуальної роботи вчителів з учнями;

· удосконалення науково-теоретичної, психолого-педагогічної, методичної і фахової підготовки членів ШМО;

· впровадження найбільш ефективних технологій освіти школярів;

· впроваджувати в систему своєї роботи передовий досвід кращих вчителів закладу та працювати над підвищенням свого методичного рівня викладання навчальних предметів;

· розвиток позитивної мотивації творчості педагогів, мотивації до навчання учнівського колективу;

· приділяти увагу роботі з обдарованими дітьми;

· приділяти належну увагу роботі з учнями, які мають початковий рівень знань;

· приділяти належну увагу використанню інноваційних технологій та на уроках;

· проведення системної підготовки учнів до здачі ДПА продовжувати відвідування відкритих уроків та взаємовідвідування уроків вчителями ШМО;

вчителям систематично працювати над підвищенням фахового рівня шляхом проходження onlineкурсів, самоосвіти.

Кiлькiсть переглядiв: 340

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.