Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/metodichne_obdnannya/74154376_3057405510996551_4521332039802159104_n.jpg

/Files/images/metodichne_obdnannya/sklad.jpg

/Files/images/DSC_3268.JPGВейбер Лариса Іванівна - керівник методичного об'єднання природничо-математичних дисциплін

План роботи методоб’єднання природничо-математичних дисциплін
на 2019-2020 н. р.

1 засідання (вересень)

Тема«Організація навчально-виховного процесу у 2019/2020 навчальному році»

1.Аналіз роботи методоб'єднання за минулий навчальний рік

2.Обговорення та затвердження плану роботи на 2019-2020 н. р.

3.Узгодження проблемних питань, над якими будуть працювати вчителі методоб'єднання.

4.Ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами та навчальними програмами Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів у 2019-2020 н. р.

5. Погодження календарних планів.

Вейбер Л. І.

2 засідання (жовтень)

Тема«Модернізація навчально-виховного процесу шляхом

впровадження сучасних інноваційних технологій»

1.Інноваційні технології навчання в сучасній школі

Погоріяк Т.В.

2. Про проведення І-ІІ етапів всеукраїнських предметних олімпіад та погодження завдань для І туру.

Вейбер Л. І.

3 засідання (грудень)

Тема«Розвиток предметно-методичних та професійних компетентності педагогівяк засіб підвищення предметних та ключовихкомпетентностей учнів»

1. Особливості методики уроків із застосуванням компетентнісного підходу

Зеленяк В. Ю.

2. Обговорення матеріалів для проведення перевірних контрольних робіт з предметів природничо–математичного циклу за І семестр.

Вейбер Л. І.

4 засідання (лютий)

Тема «Використання елементів НУШ в основній школі»

Практичне заняття з педагогами «Банк інновацій» Галас Т. М., Терпай В.В.,Данканич С. Ф., Вейбер Л.І.

5 засідання (травень).

Тема «Підсумкове засідання»

1. Обговорення інструкцій про випускні екзамени.

2. Обговорення матеріалів для проведення перевірних

контрольних робіт з предметів природничо–математичного циклу за рік.

3. Поточні питання.

Робота методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу в2019-2020 н.р. буде спрямовананарозв'язання обраних тем і проблем

· 1.Формування компетентної особистості учня, його світогляду, розвиток його здібностей та обдарувань.

  • 2.Розвиток творчих здібностей учнів на уроках природничо-математичного циклу.
  • 3.Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках з використанням елементів інтерактивного навчання.
  • 4.Інноваційні технології розвитку інтелектуальних здібностей учнів у процесі навчання і виховання.
  • 5.Активне впровадження в практику роботи сучасних ІКТ, можливостей інтернету.
  • 6.Посилення практично-діяльнісної компетентності та творчої складової навчальної праці на уроках.
  • 7.Забезпечити подальше становлення особистості учня, умови для його самореалізації та розкриття індивідуальних здібностей.
  • 8.Підвищення ефективності самостійної навчальної діяльності учнів у процесі вивчення наук природничо-математичного циклу.
  • 9.Впровадження ефективних форм роботи з обдарованими дітьми.
  • 10. Роль практичних робіт у процесі навчання шкільного курсу наук природничо-математичного циклу.
  • 11. Ознайомлення з новинками фахової періодичної преси та новинками методичної літератури.
  • 12. Пропаганда й шляхи впровадження кращого педагогічного досвіду, досягнень психолого-педагогічної науки, інноваційних педагогічних технологій.
  • 13. Розробка окремих тем, уроків, розділів програм, випереджальне ознайомлення з цими матеріалами, моделювання уроку, розв'язування завдань, державних підсумкових атестацій.
  • 14. Організація роботи щодо охорони та поліпшення стану довкілля. Формування відповідального та дієвого ставлення до навколишнього середовища, розуміння взаємозв'язку природи і людини.
  • 15. Розвивати потреби у здоровому способі життя, фізичному та психологічному загартуванні, вироблення культурного і відповідального ставлення до свого здоров'я.
  • 16. Роботу методичного об'єднання спрямовувати на розвиток ініціативи і творчості вчителів, їх педагогічної майстерності і загальної культури.

· Форми і методи роботи

1. Обговорити та затвердити план роботи

· 2. Проводити методичні студії:

· а) підсумки навчально-виховної роботи за семестр; завдання на наступний семестр; підсумки роботи за рік.

· б) опрацювання інструктивно-нормативних документів.

· 3. Організувати взаємовідвідування та обговорення відкритих уроків.

· 4. Організувати роботу з обдарованими дітьми

· 5. З метою розвитку життєвих компетенцій учнів проводити нестандартні, інтегровані уроки, ширше залучати учнів до участі у конкурсах, турнірах, змаганнях.

· Робота вчителів МО в період між засіданнями

· - Приймати активну участь в методичній роботі школи

· - Активно взаємовідвідувати уроки своїх колег

· - Вчителям, які атестуються, звітувати перед вчителями МО

· - Провести предметні тижні

· - Приймати активну участь в методичній роботі району

· Організація позакласної роботи

У 2019-2020 н.р. відповідно до річного плану роботи школи, згідно із завданнями районної методичної проблеми, для розв’язання проблеми, над якою працює школа, МО, з урахуванням напрямків розвитку освіти, МО вчителів передбачає проведення таких позакласних заходів:

№п/п Зміст позакласної роботи Термін провед. Відповідальні
1 Провести конкурс «Бобер» з інформатики Листопад Вейбер Л.І.
2 Провести тиждень безпеки дорожнього руху Грудень Зеленяк В. Ю.
3 Провести тиждень математики та фізики Лютий Вейбер Л.І., Погоріляк Т. В.
4 Провести конкурс «Кенгуру» з математики Березень Вейбер Л. І., Погоріляк Т. В.
5 Провести тиждень хімії та біології Березень Галас Т. М.
6 Провести конкурс «Левеня» з фізики Квітень Погоріляк Т. В.
7 Провести тиждень безпеки дорожнього руху Квітень Зеленяк В. Ю.
8 Провести тиждень безпеки життєдіяльності Квітень Зеленяк В. Ю.
Кiлькiсть переглядiв: 1556

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.