/Files/images/29.gif

/Files/images/bbloteka/doshklna_grupa/675894.jpg

В РАДІСНІЙ СІМ'Ї ПАНУЄ МИР, ДОБРО, ЗДОРОВ'Я, ВОЛЯ, ПОВАГА, ДУХОВНІСТЬ, ЩАСТЯ.

/Files/images/bbloteka/doshklna_grupa/15.jpg

/Files/images/sadok/45.jpg

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ДИТСАДКА

Прийом дітей до дошкільної групи Широківського НВК здійснює керівник НВК протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров'я дитини, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.
Групи у дошкільному навчальному закладі комплектуються за віковими ознаками.За дитиною зберігається місце в дошкільному навчальному закладі державної та комунальної форм власності у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період (75 днів).
Відрахування дитини з дошкільного навчального закладу здійснюється:
• за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;
• на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування у дошкільному навчальному закладі даного типу;
• у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.
Адміністрація дошкільного навчального закладу письмово повідомляє батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини не менш як за 10 календарних днів.

/Files/images/sadok/1339677202.jpg

Для зарахування дитини до Широківського НВК необхідні наступні документи :
1. Заява батьків або осіб, які їх замінюють що до влаштування дитини до дитячого закладу.
2. Медична довідка дитини з проходженням всіх спеціалістів певної форми (до вступу в ДНЗ)
3. Виписка із медичної карти, карта профілактичних щеплень (форма №63).
4. Ксерокопію свідоцтва про народження дитини.
5. При наявності пільг - документи, що їх підтверджують
6. Батькам необхідно мати паспорт і свідоцтво про народження дитини.
7. Папку для зберігання документів ("Дело")

Соціальний захист дітей

Дитинство – найважливіший період у становленні особистості. Саме у дитинстві людина потребує найбільшої уваги та захисту. Від ставлення до дітей, розуміння їхніх проблем, інтересів та потреб, стану охорони дитинства залежить доля кожної людини і розвиток суспільства загалом. Охорона дитинства –це система державних та громадських заходів, спрямованих на забезпечення повноцінного життя, всебічного виховання і розвитку дитини та захисту її прав.У дошкільній групі проводиться дослідження з метою виявлення дітей соціально незахищених категорій та робота щодо охорони прав та соціального захисту дітей таких категорій.Мета цієї роботи: забезпечення реалізаціх державної політики щодо охорони прав дитинства та соціального захисту дітей пільгових категорій та створення належних умов для їх соціально-психологічної адаптації та всебічного, гармонійного розвитку.У 2019-2020 н/р у дошкільному підрозділі виховується дітей пільгових категорій, серед яких:-5 дітей з багатодітних сімей, вартість харчування для яких знижена на 50%.

Перелік документів для встановлення статусу дитини пільгової категорії

Діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування - ксерокопії свідоцтва про народження дитини, ідентифікаційних кодів дитини та опікуна/піклувальника, єдиного квитка, паспорту опікуна/піклувальника (1, 2, 11 сторінка), свідоцтв про смерть батьків, рішення виконавчого комітету районної або міської ради про встановлення статусу та призначення опіки/піклування, про закріплення житла та/або майна, рішення судів з різних питань (наприклад, про позбавлення батьківських прав), довідки про наявність житла, майна, акти обстежень матеріально-побутових умов проживання дітей, звіти опікунів тощо;- діти-напівсироти - ксерокопії свідоцтва про народження/паспорту дитини, свідоцтва про смерть одного з батьків, акти обстежень матеріально-побутових умов проживання дитини тощо;- діти, реєстрація яких проведена згідно зі ст. 135 Сімейного Кодексу України (зі слів матері) - ксерокопії свідоцтва про народження дитини, довідка з відділу реєстрації актів громадянського стану про те, що реєстрація дитини проведена згідно зі ст. 135 Сімейного Кодексу України, акти обстежень матеріально-побутових умов проживання дитини тощо;- діти з багатодітних родин - ксерокопії свідоцтва про народження дитини, посвідчення дитини з багатодітної родини.- діти з малозабезпечених родин - ксерокопії свідоцтва про народження дитини, довідка з районного управління праці та соціального захисту населення про те, що родина отримує допомогу як малозабезпечена.- діти військовослужбовців, працівників правоохоронних органів, які загинули під час виконання посадових обов’язків - ксерокопії свідоцтва про народження дитини, посвідчення, що підтверджує статус дитини.В якому випадку діти підпадають під статус соціально незахищених? Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.- Рішення про надання статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, приймається районною, держадміністрацією, виконавчим органом міської чи районної у місті ради за місцем походження такої дитини за поданням служби у справах дітей. У рішенні зазначаються прізвище, ім'я, по батькові дитини, дата народження, обставини, за яких вона залишилась без батьківського піклування, документи, які підтверджують ці обставини, та форма влаштування дитини.- Статус дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, повинні підтверджується комплектом документів, що засвідчують обставини, через які дитина не має батьківського піклування. Діти –сироти – це діти, батьки яких померли або загинули. До числа дітей, позбавлених батьківського піклування, належать ті, що залиши-лися без піклування батьків- у зв'язку з позбавленням їх батьківських прав,- відібранням у батьків без позбавлення батьківських прав,- визнанням батьків безвісно відсутніми, обмежено або недієздатними,- оголошенням їх померлими, - відбуванням покарання в місцях позбавлення волі та перебуванням їх під вартою на час слідства, - розшуком їх органами внутрішніх справ, пов'язаним з ухиленням від сплати аліментів та відсутністю відомостей про їх місцезнаходження, -тривалою хворобою батьків, яка перешкоджає їм виконувати свої батьківські обов'язки, Діти, позбавлені батьківського піклування – це діти, батьки яких позбавлені батьківських прав. Документи, які підтверджують статус:- Документ – рішення суду.- Якщо батьки оголошені померлими – документи рішення суду та свідоцтво про смерть, видане органами реєстрації актів цивільного стану на підставі рішення суду.- Якщо батьки відбувають покарання- документ – вирок суду,- Якщо батьки перебувають під вартою на час слідства – документ – ухвала суду про оголошення в розшук та довідка органів внутрішніх справ про розшук батьків і відсутність відомостей про їх місцезнаходження.- Якщо тривала хвороба батьків яка, перешкоджає виконувати батьківські обов’язки – документ – висновок органу охорони здоров’я про наявність у батька, матері дитини хвороби, що перешкоджає виконанню батьківських обов’язків, виданим у порядку, встановленому МОЗ України. Патронат передбачає виховання та спільне проживання дитини в сім’ях громадян України на підставі договору про патронат. Патронат здійснюється в двох формах: прийомні сім’ї (прийомні батьки) та дитячі будинки сімейного типу (батьки вихователі). Ці форми влаштування створюються за рішенням виконавчих комітетів місцевих рад на основі висновку Органів опіки та піклування, до яких звернулись із письмовим зверненням особи, що мають намір створити прийомну сім’ю чи дитячий будинок. Дитячий будинок сімейного типу – окрема сім'я, яка створюється за бажанням подружжя або окремої особи, яка не перебуває у шлюбі, які беруть на виховання та спільне проживання не менш як 5 дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. Прийомна сім’я – сім'я, яка добровільно взяла із закладів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, від 1 до 4 дітей на виховання та спільне проживання. (ст..1 Закону України «Про охорону дитинства»).- Створення прийомної сім’ї не передбачає забезпечення житлом і діти реєструють у житлових приміщеннях прийомних батьків, якщо ці приміщення відповідають встановленим нормам. Діти в прийомних сім’ях перебувають на повному державному утриманні і необхідні кошти перераховуються в межах встановлених соціальних стандартів на особистий рахунок одного з батьків. Фінансування надходить за рахунок обласних бюджетів.Діти з малозабезпечених родин.Малозабезпечена сім'я - сім'я, яка з поважних або незалежних від неї причин має середньомісячний сукупний доход нижчий від прожиткового мінімуму для сім'їДокументи, що підтверджують статус:- копія свідоцтва про народження дитини;- довідка про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям.Рішення про призначення державної соціальної допомоги чи про відмову в її наданні приймається органом праці та соціального захисту населення протягом десяти календарних днів і наступного після його прийняття дня надсилається уповноваженому представнику малозабезпеченої сім'ї. Діти одиноких матерів.Дитина одинокої матері - дитина, яку виховує тільки мати, тому що:- дані про батька у свідоцтві про народження дитини були записані за вказівкою матері;- батько дитини помер (або батько дитини визнаний судом без вісті відсутнім, або батько дитини визнаний судом померлим, або батько дитини визнаний недієздатним, або батько дитини знаходиться у розшуку), до того ж, призначити дитині пенсію через втрату годувальника неможливо, бо він не мав достатнього трудового стажу;- одинокі усиновителі, якщо у свідоцтві про народження дитини (рішенні про усиновлення дитини) відсутній запис про батька (матір) або запис про батька (матір) проведено в установленому порядку державним органом реєстрації актів цивільного стану за вказівкою матері (батька, усиновителя) дитини;- вдови та вдівці з дітьми, мати (батько) дітей у разі смерті одного з батьків, шлюб між якими було розірвано до дня смерті, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника або державну соціальну допомогу. (Закон України "Про державну допомогу сім’ям з дітьми" ст..18-1)Жінка, яка має дітей від особи, з якою вона не перебувала і не перебуває в зареєстрованому шлюбі, але з якою вона веде спільне господарство, разом проживає і виховує дітей, права на одержання допомоги, встановленої на дітей одиноким матерям, не має. При реєстрації цією жінкою шлюбу з особою, від якої вона має дітей, допомога на дітей, народжених від цієї особи, не призначається.Одинокі матері стоять на державному обліку та отримують на дитину допомогу одинокої матері. Діти-напівсироти.Дитина-напівсирота- дитина, в якої помер один з батьків або один з батьків позбавлений батьківських прав.Документи, що підтверджують статус:- свідоцтво про смерть,- рішення суду про позбавлення батьківських прав одного з батьків помер (або один з батьків дитини визнаний судом без вісті відсутнім, або один з батьків дитини визнаний судом померлим, або один з батьків дитини визнаний недієздатним, або один з батьків дитини знаходиться у розшуку). Діти з багатодітних родин.Багатодітна сім'я - сім'я, що складається з батьків (або одного з батьків) і трьох та більше дітей. Отже, щоб родина вважалася багатодітною, в ній має бути як мінімум троє дітей до 18 років

Пам’ятка для батьків

  • Дитячий садок працює 5 днів на тиждень з 8:00 до 16:00. Прийом дітей з 8:00 до 9:30.
    Пам’ятайте: своєчасний прихід дитини - необхідна умова правильної реалізації освітнього процесу.
  • Про неможливість приходу дитини в дитячий сад по хворобі або іншій причині необхідно обов’язково повідомити вихователя
  • Дитина, що не відвідує дитячий садок більше п’яти днів (разом з вихідними), приймається з довідкою від лікаря.
  • Платня за харчування дитини здійснюється до 05 числа поточного місяця.
  • Перерахунок за дні, в які дитина не відвідувала ДНЗ, здійснюється в наступному місяці. Пам’ятайте: від своєчасності оплати залежить якість харчування дітей.

Для створення комфортних умов перебування дитини в ДНЗ необхідно:
- не менше трьох комплектів змінної білизни (хлопчикам - шорти, трусики, колготки; дівчаткам - колготки, трусики, в теплу пору року - шкарпетки чи гольфи);
- піжама для сну;
- два пакети для зберігання чистої і використаної білизни;
- промаркувати білизну, одяг та інші речі.

Вимоги до зовнішнього вигляду та одягу дітей

  • Одяг дитини повинен бути чистим, охайним, відповідати порі року, температурі повітря, відповідати розміру дитини. Небажане носіння комбінезонів. Повинна бути чиста нижня білизна.
  • Зав’язки і застібки мають бути розташовані так, щоб дитина могла самостійно себе обслужити.
  • Взуття має бути легким, теплим, точно відповідати нозі дитини, легко зніматися і надіватися.
  • Носова хустка потрібна дитині як в приміщенні, так і на прогулянці. Зробіть на одязі зручні кишені для її зберігання.
  • Лице повинно бути умите, ніс, руки - чисті, нігті - підстрижені, зуби - почищені, зачіска - охайна. Повинні бути охайні статеві органи і чистий анус.
  • Щоб уникнути випадків травматизму та з метою збереження здоров’я дітей, необхідно перевіряти вміст кишень дитини на наявність небезпечних предметів. Категорично забороняється приносити в садок гострі, ріжучі, склянні предмети, дрібні предмети (намистинки, ґудзики і тому подібне, пігулки), а також їжу та напої.

/Files/images/29.gif

/Files/images/bbloteka/doshklna_grupa/1320816934.gif

/Files/images/bbloteka/doshklna_grupa/text.gif

А— азбуку виховання повинні знати всі батьки.
Б— будьте при дітях витриманими в своїх вчинках.
В— вас запитують — уважно слухайте, дайте відповідь.
Г— говоріть з дитиною у зрозумілій для неї формі.
Д— дайте можливість дитині винайти самостійність.
Є— єдність між педагогами і членами сім’ї — запорука успішного виховання.
Ж— життя дитини повинно бути заповненим посильною працею.
З— знайте: основи виховання завдаються з раннього дитинства.
І— ігри — запорука здорового фізичного розвитку дитини.
К— корисно знати: любов до дитини має бути поміркованою.
Л— любов до рідного краю виховуйте з дитинства.
М— мама і мир — найдорожче для дітей.
Н— не говоріть дітям неправду.
О— одяг має бути охайним.
П— прагніть завжди чинити з дітьми справедливо.
Р— розмовляйте з дітьми часто, співайте разом.
С— стежте за своєю поведінкою, бо діти наслідують вас.
Т— трудитися навчайте з раннього віку.
У— успіх,у вихованні залежить від здорової атмосфери в сім’ї.
Ф— фізкультура повинна стати для дитини улюбленим уроком.
X— хай завжди дитина відчуває інтерес до себе.
Ц— цілеспрямованість у вихованні допоможе досягти значних успіхів
Ч— частіше бувайте з дитиною на природі.
Ш— шум — ворог здоров’я дитини
Щ— щастя і радість дітей — у ваших руках.
Я— якщо хочете, щоб ваша дитина була ввічливою, справедливою, чесною, ставилася до всіх з любов’ю, дотримуйтесь цих порад самі.


/Files/images/bbloteka/doshklna_grupa/image2-kopija.jpg

Широківський НВК садок

Народні приказки та прислів’я

Малі діточки - що ясні зірочки: і світять, і тішать у темну ніченьку.
Діти - як квіти: поливай, то ростимуть.
Дітки плачуть, а в матері серце болить.
Нащо ліпший клад, коли в дітках лад.
Не доспи, не доїж, а дитину потіш.
Великі діти - великі й клопоти.
Мала дитина - не виспишся, більша дитина - не наїсися, велика дитина - не вбережешся.
Умієш дітей родити - умій же їх вчити.
Любо й неньці, як дитина в честі.
Як не навчиш дитину в пелюшках, то не навчиш і в подушках.
Учи дітей не страшкою, а ласкою.
Не та мати, що народила, а та, що виховала й вигодувала.
Не той батько, що зродив, а той, що до ума довів.
Батьків хліб не навчить, як треба жить.
Як батька покинеш, то й сам загинеш.
Шануй батька й неньку, буде тобі скрізь гладенько.

/Files/images/sadok/1330487773.gif/Files/images/sadok/1330487992.gif
ЯК ПРАВИЛЬНО ВИБРАТИ ТА РОЗПОВІСТИ ДИТИНІ КАЗКУ?

Казка! Любов до казки формується в ранньому дитинстві. Як багато хороших, добрих спогадів пов'язано в кожного з нас з цим поняттям. Всі ми знаємо, з якою цікавістю дитина розглядає картинки в книзі, слухає розповідь дорослого, намагається складати казки сама. Педагоги з задоволенням використовують казку, як одну з форм корекційної роботи з дітьми, найбільш ефективну в ранньому віці.Усі батьки рано чи пізно чули від своїх любих діток заповітне прохання: «Розкажи мені казку!..» Добре, якщо ви маєте ораторський хист і знаєте добру сотню казок. А якщо ні? Тоді, зазвичай, ви берете книгу і починаєте читати… А чи замислювались ви над тим, як правильно обрати книжку для читання і чи однаково сприймає дитина прочитану казку і ту, яку їй розповіли?Отже, почнімо з добору літературного матеріалу. Підбираючи дитні казку для читання, варто мати на увазі кілька загальних правил. 1. Книга – це привід для спілкування, а не можливість його уникнути. Через казкові події та персонажів ви зможете краще пізнати свою дитину і зорієнтувати її в питаннях морального вибору. Тут головне – відчути, підтримати й заохотити. 2. Підбір казки – питання індивідуальне, і залежить від вподобань та вразливості вашої дитини. Те, що розважить одну дитину, іншій може завдати психічної травми та призвести до снів-жахів. Чого лише вартують деякі народні казки з сюжетами про поїдання дітей або сучасні історії про монстрів… Тож прислухайтеся до своєї інтуїції і дійте за принципом «Не нашкодь» .

3. Не всі казки – дитячі. На жаль, не всі батьки це знають, проте більшість народних казок створювалися не для дітей, а для дорослих, які збиралися біля вогнищ і переповідали захопливі історії. З часом від цих історій все зайве відсікалося й наразі лишилися зашифровані символічні послання, які бережуть в собі глибоку народну мудрість. Однак адресат цих глибоких історій – таки доросла людина. Це стосується не лише народних казок, а й авторських, а також багатьох мультфільмів . 4. Перш ніж читати казку дитині, постарайтесь хоча б попередньо проглянути її текст. Таким чином, ви, по-перше, вбережете дитину від небезпечного чи неякісного продукту, а по-друге, зможете наперед продумати можливі запитання та завдання до казки. 5. Зважайте на вікову категорію, на яку орієнтована казка. Однак підходити до цього питання слід творчо: якщо ваша дитина вже доросла до тих речей, про які йдеться в книжці, сміливо їй читайте. А краще – переказуйте зрозумілими словами, відповідаючи на питання дитини. Не бійтеся складних казок, адже хороша казка – як листковий пиріг: у кожному віці дитина відкриватиме щоразу щось нове.


Дуже часто дорослі не замислюються над тим, чи правильно вони читають дітям казки, чи приносять вони їм користь. Для того, щоб успішно розвивати свою дитину за допомогою казки та ще й отримувати від цього задоволення, вам варто лише дотримуватись певних «правил гри» і успіх вам буде гарантовано!Отже:- ви маєте позбутися комплексів щодо свого ораторського хисту; розповідайте казку впевнено і з відповідними емоціями. Зазвичай діти не дуже суворі до своїх батьків, а настрій неодмінно покращиться в усієї родини ; - використовуйте незвичні інтонації, адже дитина може просто заснути від монотонної розповіді; - якщо не знаєте, як почати, згадайте традиційні зачини на кшталт «Жили собі…», «У далекому царстві…» тощо; - створіть чарівну атмосферу: вберіть якийсь казковий атрибут (капелюх, плащ, чарівний перстень, корону чи просто перо – залежно від ваших уяви та можливостей), запаліть незвичне освітлення («магічну» лампу чи свічку), налаштуйте дитину на казковий світ, у який вона порине через кілька хвилин ; - для того, щоб дитина якнайкраще налаштувалась на вашу розповідь, придумайте ритуал «входження до казки»; можете, наприклад, намалювати (надрукувати) і дати своєму малюку «Казковий пропуск» за певну «магічну» дію: закликання феї казки або цікаву розповідь; також можете пошити чи придбати ляльки для домашнього театру: і вам легше буде розповідати, і малюкові – цікавіше; для цієї ж мети можете використовувати ляльки своєї дитини, спитавши перед тим в неї дозволу;

- створіть казковий куточок у вашому домі: за допомогою ширми, дзеркал, магічних предметів, так дитина легко і природньо порине у світ казки;

- спробуйте спланувати певний ритм таких «казкових вечорів» − це буде чудовою нагодою поспілкуватись із власною дитиною, відчути її емоційний стан, її потреби, а також побути самому трохи дитиною; до того ж, діти люблять ритуали: це додає їм відчуття впорядкованості й загадковості водночас;

- і, найголовніше, знайдіть для цього час! Нікуди не поспішаючи, спокійно і розмірено пориньте у світ казки – такий важливий для вашого малюка;

- читати казку необхідно вдумливо, пояснюючи дітям незнайомі слова, обговорюючи основні мо­менти;

- важливо вислуховувати думки самих дітей про почуті події з казковими героями;

- не можна говорити дитині, що її судження непра­вильне, або засуджувати її позицію;

- небажано читати декілька казок відразу, тому що мораль кожної казки повинна бути осмислена дитиною.

Тепер ви знаєте правила гри – закони, слідування яким неодмінно забезпечить успіх у справі всебічного виховання вашої дитини. Тож не гайте часу! Не намагайтесь дотримуватись одразу всіх правил, будьте терплячими до себе, і вам неодмінно все вдасться.

"Народні казки сприяють засвоєнню всіх форм мови, які дають можливість вироблення у дітей власних мовних навичок при розповіданні", - писав К.Д. Ушинський.

Отже, читання казок сприяє як цілеспрямованому, так і спонтанному розвитку словника і зв'язного мовлення дитини, розвитку причинно-наслідкових відносин подій і відображенню їх в мові, включає в роботу всі аналізаторні системи. Настає перехід образів-уявлень в образи-поняття, що важливо для подальших етапів навчання.

/Files/images/16.gif

Кiлькiсть переглядiв: 1037

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.